§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Autobus iz i u Pazin od 23 kn

Naši autobusi imaju prostrana i udobna sjedala, WC, Wi-Fi i utičnice.

Udobnost u autobusu

Usluge u našim autobusima
Odaberi neko od 1.700 odredišta u 27 zemalja i otkrij Europu uz FlixBus.

Velika mreža autobusnih linija

Odaberi neko od 2.000 odredišta u 27 zemalja i otkrij Europu uz FlixBus.

Pogledaj našu mrežu
Dokazano je da naši učinkoviti autobusi imaju odličan ugljični otisak po kilometru i prevezenom putniku.

Putuj ekološki prihvatljivo

Putovanje autobusom i okoliš
Do odredišta ćemo te odvesti udobno i na vrijeme: 9 od 10 naših autobusa stižu na vrijeme.

Stigni na vrijeme

Polazak
povratak
Dani Presjedanja Odj. Trajanje Dol Od
§§ getWeekdayString(connection.weekdays) §§ §§ connection.interconnection_transfers.length §§ §§ formatTimeFilter(connection.departure.timestamp, connection.departure.tz) §§ §§ formatDuration(connection.duration.hour, connection.duration.minutes) §§ §§ formatTimeFilter(connection.arrival.timestamp, connection.arrival.tz) §§ §§ connection.price > 0 ? formatPrice(connection.price) : 'Kupi odmah' §§
Trajanje: §§ connection.duration.hour §§:§§ connection.duration.minutes < 10 ? '0' + connection.duration.minutes : connection.duration.minutes §§
Vrijeme za presjedanje: §§ connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour < 10 ? '0' + connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour : connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour §§:§§ connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes < 10 ? '0' + connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes : connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes §§
§§ stop.departure.timestamp + '000' | date :'HH:mm' : stop.departure.tz §§ §§ stop.station.name §§
preko
§§ viaStop.station.name §§ §§ viaStop.station.name §§,  ...,  §§ viaStop.station.name §§ ,
§§ stop.arrival.timestamp + '000' | date :'HH:mm': stop.arrival.tz §§ §§ stop.station.name §§
§§ stop.arrival.timestamp + '000' | date : 'HH:mm' : stop.departure.tz §§ §§ stop.departure.timestamp + '000' | date : 'HH:mm': stop.departure.tz §§
§§ stop.station.name §§
Cijena karte u autobusu: §§ formatPrice(getPriceAtBus) §§ Nije određeno

Otkrij Pazin kroz Inesine oči

Ines Bok, ja sam Ines! Na putovanjima volim istraživati gradske ulice, muzeje i dvorce, ali i lutati planinama i divljinama. Do sada sam posjetlia 28 zemalja. Volim oluje, ptice, kazalište i sok od rajčice. Fragmente s mojih putovanja možete vidjeti ovdje: Instagram.
Zagreb
32 godina
Avanturist

Pazin: Turističke informacije

gradska vijećnica u Pazinu

Pazin: opće informacije

U Pazin sam došla na konferenciju na nekoliko dana. Premda sam na putu do obale često prolazila uz ili kroz ovaj gradić, nikada do tada se nisam zaustavljala pa je ovo bio prvi pravi posjet gradu. Kolege i ja smo odsjeli u kompleksu u blizini autobusnog kolodvora. Budući da je grad mali, sve se može proći pješice, laganom šetnjom. Centar grada je od kolodvora udaljen svega petnaestak minuta hoda.
Istrijani, a posebno oni u središnjoj Istri gdje je smješten i Pazin kao njezino političko i geografsko središte, imaju vrlo specifičan naglasak koji je kontinentalcima poput mene teško razumljiv, ali istovremeno i vrlo simpatičan. Mještani su vrlo ljubazni i gostoljubivi, imaju specifičan smisao za humor koji mi se svidio i, premda se na prvu može steći dojam da su emocionalno distancirani, uvjerila sam se da nije tako. Nakon obaveza vezanih uz konferenciju uz koju su nam prolazila jutra, popodneva smo provodili u gradu tražeći mjesta koja bi trebalo posjetiti te nas je svaki prolaznik kojeg smo zaustavili uputio i ugodno iznenadio.
 pogled na Pazin

Pazin: znamenitosti

Najljepše i najvažnije mjesto je Pazinska jama, prirodno bogatstvo smješteno iznad kanjona Pazinčice. Sama Pazinčica nastala je iz tri manja potoka koja su formirala mnoštvo još manjih jezera. Već prvi dan prošetali smo uz jamu i vidjela sam Zip Line te odmah odlučila da ću se i ja spustiti. Nakon četiri dana skupljanja hrabrosti, posljednji dan boravka u gradu napokon sam se na taj pothvat i odvažila. Budući da je bila jesen, djelatnici ove avanture radili su samo po potrebi za razliku od ljeta kad rade cjelodnevno i svakodnevno. Nakon uvodnih informacija i stavljanja opreme, spustila sam se dvjema linijama, najprije kraćom pa zatim dužom koja ide čak 50 km/h.
Djelatnici koji rade na ovoj atrakciji vrlo su opušteni i duhoviti te svojim pristupom vraćaju trunku hrabrosti kada vam je ona pri pogledu u ponor dubok preko sto metara dovedena u pitanje. Sam spust ne traje dugo, ali je ovo adrenalinsko iskustvo stvarno jedinstveno i nezaboravno. Osobito je zanimljivo ići u većoj grupi prijatelja ili kolega, bilo da vam budu podrška ili upravo suprotno.
Cijelo ovo područje vrlo je atraktivno za ljubitelje avanturističkih sportova, što zbog vizualno prekrasne prirode i krajolika, a što zbog terena pogodnih za avanturističko penjanje, brdski biciklizam i drugo. Primjerice, Zarečki krov je pećina koja vizualno stvara krov iznad Pazinčice, a karakteristična je i po atraktivnim slapovima. Ljeti se ovdje može kupati premda je voda hladna. Kažu da je najljepša u kasno proljeće ili u jesen.
Rijeke Pazin

Pazin: Kultura i povijest

Pazinski kaštel je jedna od ključnih točaka grada. Bogata povijest rezultirala je današnjim Etnografskim muzejom koji je smješten unutar zidina kaštela. S vrha se pruža divan pogled na dvorac i jamu. Muzej grada Pazina je važno kulturno povijesno mjesto u Istri te oni koje zanima više o tome bi ga trebali posjetiti. Ja nisam jer je bio zatvoren na dan kad sam imala vremena. U centru se nalazi Trg slobode, kao i Park istarskih velikana pa se uz njega sigurno prođe neovisno o tome kamo se gradom krećete. U parku se nalazi 14 bista kako i samo ime kaže, istarskih velikana.
Nekoliko manifestacija i festivala u Pazinu se održava ljeti. Međutim, jedan od onih koji su u proljeće je Istrakon, festival odnosno znanstveno fantastična konvencija koja okuplja ljubitelje stripa, superjunaka, mitologije i slično. Zbog svoje specifičnosti privlači posjetitelje iz svih dijelova zemlje, a i nekolicini mojih prijatelja je zanimljiva pa ju svake godine pohode. Donekle slična manifestacija je Legendfest u Pićanu nedaleko Pazina, koji pak slavi kulturnu baštinu, odnosno legende, mitove i priče. Omiljen je među mladima i među obiteljima s djecom jer je istovremeno zabavan i edukativan. Zanimljiv je i mnogim odraslima, možda umjetnicima najviše.
 Pogled na Pazinski dvorac

Pazin: okolica

Pazin je okružen mnoštvom vrlo malih općina koje su svaka posebna na svoj način i koje svakako treba posjetiti ako se nađete ovdje. Dovoljno su blizu da se može otići automobilom, biciklom ili do nekih čak pješice. Mi smo jedno popodne otišli do  dvorca Belaj, svega nekoliko kilometara udaljenog, okruženog divnom prirodom što ga čini idealnom prilikom za odmaknuti se od grada, odlazak na izlet i uživanje u svježem zraku i zvucima prirode. Vidjeli smo brojne vinograde te, dakako, sorte vina koje iz njih nastaju. Vino se tamo može kušati u serijama po tri ili šest sorti, a cijene ponude su prihvatljive.
U blizini je i Hum koji slovi za najmanji grad na svijetu. Ima svega tridesetak stanovnika, od kojih smo upoznali čak četiri u samo sat vremena koliko smo tamo bili. Nekoliko sati je dovoljno da se automobilom obiđe cijela uža okolica Pazina.
Svaku večer smo otišli prošetati gradom i istražiti ima li kakvih trenutnih događanja, no nažalost nijedan od festivala nije bio održavan baš u to vrijeme. Prvu smo večer odabrali kafić Bunker koji nam se svidio pa smo i iduće dane išli na piće upravo tamo. Ima terasu u ugodnom ambijentu, često su tamo svirke uživo i budući da je prostor mali, atmosfera je prilično „domaća“.  Međutim, divan je osjećaj biti turist i biti prihvaćen od domaćina kao da si i sam dio njih, i to je jedan od glavnih razloga zašto toliko volim Istru.