O Flixu

Potičemo dostupno i održivo putovanje za sve.

Flix ukratko

Flix je vodeća globalna travel-tech tvrtka koja, od svog osnutka, pruža održiva i pristupačna putna rješenja za više od 400 milijuna putnika, u više od 40 zemalja na 4 kontinenta putem svojih brendova FlixBus, FlixTrain, Greyhound i Kâmil Koç. Koristeći poslovni model s niskim kapitalnim ulaganjima i inovativnu tehnološku platformu za putnike i partnere, Flix, pokrenut 2013. godine, brzo je postigao vodeće pozicije na tržištu za putovanja autobusom na dugim relacijama diljem Europe, Sjeverne Amerike i Turske, te se brzo širi dalje u Južnu Ameriku i Aziju. Flix pokriva sve veće tržište autobusa i vlakova na duge relacije, vođen povećanom sviješću o okolišu u društvu, te ima za cilj postati ugljično neutralan u Europi do 2040. godine, a globalno do 2050. godine. Kako bi procijenio svoj napredak unutar znanstveno priznatog okvira, Flix je postavio kratkoročne ciljeve za smanjenje emisija u suradnji s Inicijativom za znanstveno utemeljene ciljeve (SBTi).  
 

Ključne činjenice i brojke

40+

država na 4 kontinenta

5,600

odredišta

400+

milijuna putnika od osnutka

1,000+

autobusnih partnera

5,500+

autobusa u prometu

13+

Flix vlakova u Njemačkoj

25+

ureda

5,500+

zaposlenika

100+

nacionalnosti

Flix poslovni model

Izuzetno prilagodljiva tehnološka platforma Flixa, koja je srž njegovog poslovnog modela, prilagođena je za pružanje najboljih rezultata kako putnicima, tako i partnerima. Kombinirajući planiranje mreže, marketing i određivanje cijena, Flix koristi inovativna rješenja kako bi omogućio udobno, održivije i pristupačno putovanje diljem svijeta. Putem svoje tehnološke platforme i jednostavne aplikacije, Flix prilagođava iskustvo putovanja potrebama putnika i povezuje putnike s lokalnim autobusnim partnerima koji pružaju prijevoz, pritom osiguravajući moderan vozni park koji zadovoljava najviše sigurnosne standarde. Ovaj poslovni model s niskim kapitalnim ulaganjima pretvorio je europski start-up u vodećeg travel-tech prvaka koji se globalno širi. 

Održivo putovanje

S prosječnim emisijskim faktorom od 27,8 g CO₂ po putničkom kilometru, putovanje s FlixBusom u Europi može smanjiti nečiji ugljični otisak gotovo 6 puta u usporedbi s vožnjom automobilom i 8 puta u usporedbi s letenjem. Osim toga, prilikom rezervacije putovanja, putnici mogu odabrati kompenzaciju svojih emisija doniranjem međunarodno priznatoj ekološkoj nevladinoj organizaciji atmosfair. U 2023. godini, putnici Flixa izbjegli su 1,1 milijun tona CO₂ odabirom FlixBus autobusa i FlixTrain vlakova umjesto drugih načina prijevoza. Potaknut povećanom sviješću o održivom putovanju, Flix ima cilj postati ugljično neutralan u Europi do 2040. godine, a globalno do 2050. godine. Kako bi procijenio svoj napredak unutar znanstveno priznatog okvira, Flix je postavio kratkoročne ciljeve za smanjenje emisija u suradnji s Inicijativom za znanstveno utemeljene ciljeve (SBTi).

O Flix tehnologiji

Složenost cestovnog prijevoza na veće udaljenosti zahtijeva izuzetno sofisticirano tehnološko rješenje, koje Flix uspješno pruža putem svoje vlastite i prilagodljive tehnološke platforme. Izuzetno prilagodljiva tehnološka platforma Flixa središte je naše vrijednosne ponude i funkcionira poput samoodrživog kotača koji je prilagođen za pružanje najboljih rezultata kako putnicima, tako i partnerima. Pojednostavljen proces rezervacije omogućuje korisnicima jednostavno kretanje kroz platformu i aplikaciju te izbor putovanja prema učestalosti i gustoći mreže, uz pristupačne cijene i uslugu dosljedno visoke kvalitete. Od traženja određenog putovanja, odabira veza i dodatnih usluga u autobusu, do plaćanja putem besprijekorno integriranih rješenja za plaćanje, putnici imaju praktičan i jednostavan proces rezervacije od početka do kraja. 

Partneri imaju koristi od pristupa novoj bazi korisnika, dodatnog stabilnog i predvidljivog izvora prihoda, donošenja odluka temeljenih na podacima, optimizirane iskorištenosti i uštede troškova putem Flixove platforme. Ovi aspekti naglašavaju Flixovu poziciju kao vodeće tvrtke u rješenjima za putovanja vođena tehnologijom, pružajući neusporedivu vrijednost kako putnicima, tako i partnerima. Kako bi osigurao pružanje vrhunskog korisničkog iskustva, prilagodljivost u primjeni umjetne inteligencije i strojnog učenja jedna je od glavnih strateških prioriteta Flixa.

495+ M

Više od 495 milijuna sjedala upravlja se dnevno našim sustavom temeljenim na umjetnoj inteligenciji

1.2 M

Dnevno procijenjeno oko 1,2 milijuna vožnji

44+ M

Više od 44 milijuna cijena sjedala u prosijeku se svakodnevno optimizira

Brendovi Flix Grupe

Svojim poslovnim modelom koji učinkovito koristi resurse, Grupa upravlja potrošačkim brendovima kao što su FlixBus i FlixTrain, Kâmil Koç u Turskoj te Greyhoundom u Americi, Meksiku, Brazilu i Čileu.

Upravljanje Flixom

André Schwämmlein, suosnivač i CEO

André Schwämmlein, suosnivač i CEO

Globalna poslovna i komercijalna funkcija

André Schwämmlein je suosnivač i izvršni direktor (CEO) Flixa. Njegova vjera u alternativni, održivi kolektivni prijevoz inspirirala ga je da sa svojim sadašnjim suosnivačima raspravlja o mogućnosti slobodnog tržišta dok je bio konzultant u Boston Consulting Group (BCG) 2009. godine, a potom je 2011. osnovao Flix. Kao izvršni direktor Flixa, Schwämmlein vodi tvrtku prema ostvarenju vizije da svojim korisnicima omogući iskustvo putovanja i doživljaj svijeta. Pod njegovim vodstvom, Flix je postao jasan globalni tržišni lider u svakoj ključnoj geografskoj regiji i proširio se u brojne države. Također je aktivan kao član nadzornih odbora Scout24 SE i ABOUT YOU Holding SE te član zelene stranke u Njemačkoj od 2002. godine.

Daniel Krauss, suosnivač i CIO

Daniel Krauss, suosnivač i CIO

Tehnologija i ljudski resursi    

Kao glavni informacijski direktor (CIO) i glavni direktor za ljudske resurse (CHRO) u Flixu, Daniel Krauss upravlja tehnologijom i ljudima u tvrtki. Zajedno sa svojim suosnivačima, razvio je Flix u međunarodnog prijevoznika. Krauss je također investitor i član savjetodavnih odbora u tvrtkama kao što su Baby1one i uvex. Uvjeren je da obrazovanje, poduzetništvo i inovacije mogu značajno unaprijediti društvo. Često predaje na Sveučilištu Friedrich Alexander u Erlangenu-Nürnbergu i osnivački je partner inicijative FightBack, koja promiče promjene prema održivijem društvu. Također je aktivni dioničar u najvećoj njemačkoj nevladinoj organizaciji za poduzetničko obrazovanje, STARTUP TEENS kao i suosnivač i povjerenik CODE-Sveučilišta. 

Christoph Debus, CFO

Christoph Debus, CFO

Financijske i pravne funkcije

Christoph Debus preuzeo je poziciju glavnog financijskog direktora (CFO) u Flixu početkom ožujka 2022. Na svojoj poziciji odgovoran je za financijske i pravne funkcije u Flixu. Debus je stručnjak u transportnoj industriji te je obavljao brojne upravljačke pozicije na kapitalnom tržištu koje nadilaze tradicionalne aktivnosti CFO-a na interdisciplinarnoj razini. Bio je izvršni direktor Thomas Cook Group Airlinesa, a nedavno je obavljao funkciju glavnog financijskog direktora u Condoru, gdje je uspješno restrukturirao tvrtku.

Max Zeumer, COO

Max Zeumer, COO

Potražnja i nova tržišta

Max Zeumer, glavni operativni direktor (COO), započeo je svoje putovanje u Flixu početkom 2015. godine i od tada uspješno upravlja međunarodnim tržištima. Kao COO od travnja 2022. godine, vodi globalno širenje fokusirajući se na Sjevernu Ameriku i tržišta u razvoju kao što su Brazil, Čile i Indija, dok istovremeno nadzire globalni komercijalni marketing i funkcije upravljanja prihodima. S raznovrsnim akademskim obrazovanjem, uključujući računalne znanosti, filozofiju i MBA s Columbia Business School, usavršio je svoje vještine kao konzultant u Boston Consulting Group, gdje je ubrzo otkrio svoju strast prema inovativnim promjenama tradicionalnih industrija putem digitalizacije. Njegova posvećenost poticanju suradnje i sinergije i izvan granica ima značajan utjecaj na preoblikovanje globalne industrije..

Fabian Stenger, COO

Fabian Stenger, COO

Opskrba i europsko tržište

Fabian Stenger, glavni operativni direktor (COO) grupe, započeo je svoje profesionalno putovanje u Flixu 2013. godine, uspješno razvijajući tržište u Njemačkoj, a kasnije i u Sjevernoj i Istočnoj Europi. Kao COO od travnja 2022. godine, Stenger danas vodi europsko autobusno poslovanje i nadzire opskrbnu stranu globalnog poslovanja, upravljajući planiranjem mreže, upravljanjem partnerima koja uključuje transformaciju voznog parka, operacijama i korisničkom službom. S prethodnim iskustvom u Bain & Co. i akademskim obrazovanjem sa Sveučilišta St. Gallen u Švicarskoj te uz više od desetljeća iskustva u Flixu, njegovo strateško vodstvo i predanost održivosti vode Flix prema uspjehu, oblikujući njegovu budućnost i globalni utjecaj.