O nama

O-FlixBus

Otkrijte svijet uz zeleni i inovativan način putovanja

FlixBus je mladi autobusni operater koji od 2013. godine mijenja način putovanja milijunima putnika diljem Europe. Jedinstvena kombinacija tehnološkog start-upa, online kupovine i prijevozničke tvrtke omogućila nam je upravljanje najvećom europskom međunarodnom autobusnom mrežom u vrlo kratkom vremenu.

Zahvaljujući jednostavnoj kupovini autobusnih karata i brzorastućoj mreži linija, putnicima pružamo mogućnost otkrivanja svijeta bez obzira na njihov budžet. Zeleni autobusi osiguravaju najvišu razinu udobnosti i sigurnosti, ekološki su prihvatljivi te nude alternativu privatnom prijevozu.

FlixBus iskustvo – naš koncept za uspjeh

Naš uspjeh temelji se na digitalizaciji tradicionalnog načina putovanja. Uz tehnološke inovacije poput online rezervacije i kupovine autobusnih karata, FlixBus aplikaciju, besplatan Internet i GPS Live Tracking za praćenje autobusa, predstavljamo novi način putovanja. Kroz planiranje te dinamično upravljanje cijena, našem putniku uvijek nudimo ono najbolje. Usko surađujemo i podržavamo mala i srednja regionalna poduzeća: naši regionalni autobusni partneri, najčešće obiteljske tvrtke s desetljećima iskustva, odgovorni su za zelenu FlixBus flotu. Tako se inovacije, duh start-upa i jak, međunarodni brend susreću s iskustvom i kvalitetom tradicionalnih poduzeća.

Od njemačkog start-upa do vodećeg europskog prijevoznika

FlixBus su osnovala tri mlada poduzetnika iz Münchena s ciljem održivog putovanja koje će ujedno biti udobno i prihvatljivo svakom putniku. U isto vrijeme drugi njemački start-up MeinFernBus započeo je širiti svoju mrežu zelenih autobusa iz Berlina u druge gradove diljem Njemačke.

Nakon kraja željezničkog monopola 2013. godine, ova dva njemačka start-upa pozicionirali su se kao lideri na njemačkom autobusnom tržištu te su time nadjačali druge međunarodne korporacije. Nakon što su se timovi iz Münchena i Berlina udružili, FlixBus je postao dominantan lider u Njemačkoj.

Od 2015. godine FlixBus se širi na međunarodno tržište: osnovao je domaće autobusne mreže u Francuskoj, Italiji, Austriji, Nizozemskoj i  Hrvatskoj te pokrenuo međunarodne linije u Skandinaviji, Španjolskoj, Engleskoj te centralnoj i istočnoj Europi. Danas putnici mogu koristiti najveću europsku međunarodnu mrežu autobusnih linija.

Ovaj zeleni mobilni brend trenutno stvara i razvija gotovo 1.000 zaposlenih u Münchenu, Berlinu, Parizu, Milanu, Zagrebu i Kopenhagenu, kao i tisuće vozača naših partnera iz cijele Europe. Svaki individualni zaposlenik pridonosi razvoju i poboljšanju FlixBus zelene mreže. Imaš li osobnost i timski duh, da s nama osvojiš europsko autobusno tržište? Tada se prijavi ovdje, možda imamo pravi posao za tebe.

FlixBus u brojkama 

60 milijuna putnika od osnivanja

60 milijuna putnika putovalo je s nama, od toga gotovo 20 milijuna putnika samo u 2015. godini.

3.000+ destinacija, 40+ zemalja

FlixBus spaja 3.000+ destinacija u 40+ zemalja, a brojke rastu gotovo iz dana u dan.

400.000+ veza dnevno

Spajamo europske metropole s 400.000+ vožnji dnevno – dio linija polazi i svakih 30 minuta.

Osnivači/Upravni odbor

André, osnivač i upravljački direktor

André, osnivač i upravljački direktor

André je odgovoran za međunarodnu suradnju i širenje. Već 2009. godine pričao je s Jochenom i Danielom o mogućnostima liberaliziranog tržišta. Kao ljubitelj alternativnih prijevoznih koncepata, još uvijek nema vlastiti automobil te u svoj FlixBus ured stiže biciklom.

Jochen, osnivač i upravljački direktor

Jochen, osnivač i upravljački direktor

Jochen je odgovoran za marketing, prodaju i financije. Prije osnivanja FlixBusa, on i André putovali su svijetom kao strategijski savjetnici. Već za vrijeme studentskih dana organizirao je skijaške izlete u Alpe, što je bilo njegovo prvo iskustvo u autobusnoj industriji.

Daniel, osnivač i upravljački direktor

Daniel, osnivač i upravljački direktor

Daniel je zadužen za IT te mobilni i softverski razvoj. Tijekom studija osnovao je uspješan IT start-up sa studentskim kolegom Andréom. Uskoro se odlučio na riskantan potez te napustio stalan posao u Microsoftu – i svoj automobil – kako bi sudjelovao u stvaranju najvećeg međunarodnog autobusnog operatera.