§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Autobus iz i u Novi Sad od 149 kn

Naši autobusi imaju prostrana i udobna sjedala, WC, Wi-Fi i utičnice.

Udobnost u autobusu

Usluge u našim autobusima
Odaberi neko od 1.700 odredišta u 27 zemalja i otkrij Europu uz FlixBus.

Velika mreža autobusnih linija

Odaberi neko od 2.000 odredišta u 27 zemalja i otkrij Europu uz FlixBus.

Pogledaj našu mrežu
Dokazano je da naši učinkoviti autobusi imaju odličan ugljični otisak po kilometru i prevezenom putniku.

Putuj ekološki prihvatljivo

Putovanje autobusom i okoliš
Do odredišta ćemo te odvesti udobno i na vrijeme: 9 od 10 naših autobusa stižu na vrijeme.

Stigni na vrijeme

Polazak
povratak
Dani Presjedanja Odj. Trajanje Dol Od
§§ getWeekdayString(connection.weekdays) §§ §§ connection.interconnection_transfers.length §§ §§ formatTimeFilter(connection.departure.timestamp, connection.departure.tz) §§ §§ formatDuration(connection.duration.hour, connection.duration.minutes) §§ §§ formatTimeFilter(connection.arrival.timestamp, connection.arrival.tz) §§ §§ connection.price > 0 ? formatPrice(connection.price) : 'Kupi odmah' §§
Trajanje: §§ connection.duration.hour §§:§§ connection.duration.minutes < 10 ? '0' + connection.duration.minutes : connection.duration.minutes §§
Vrijeme za presjedanje: §§ connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour < 10 ? '0' + connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour : connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.hour §§:§§ connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes < 10 ? '0' + connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes : connection.interconnection_transfers[tripIndex-1].duration.minutes §§
§§ stop.departure.timestamp + '000' | date :'HH:mm' : stop.departure.tz §§ §§ stop.station.name §§
preko
§§ viaStop.station.name §§ §§ viaStop.station.name §§,  ...,  §§ viaStop.station.name §§ ,
§§ stop.arrival.timestamp + '000' | date :'HH:mm': stop.arrival.tz §§ §§ stop.station.name §§
§§ stop.arrival.timestamp + '000' | date : 'HH:mm' : stop.departure.tz §§ §§ stop.departure.timestamp + '000' | date : 'HH:mm': stop.departure.tz §§
§§ stop.station.name §§
Cijena karte u autobusu: §§ formatPrice(getPriceAtBus) §§ Nije određeno

Zanima te Novi Sad? Više gradova poznatih po planine:

Otkrij Novi Sad kroz Inesine oči

Ines Bok, ja sam Ines! Na putovanjima volim istraživati gradske ulice, muzeje i dvorce, ali i lutati planinama i divljinama. Do sada sam posjetlia 28 zemalja. Volim oluje, ptice, kazalište i sok od rajčice. Fragmente s mojih putovanja možete vidjeti ovdje: Instagram.
Zagreb
32 godina
Avanturist

Novi Sad: Turističke informacije

Upoznajte Novi Sad s FlixBusom

Gradskim ulicama

U Novi Sad sam došla s prijateljicom usred najveće zime. Početak siječnja, baš u vrijeme kada se tamo slavio Božić, pamtim po temperaturi koja je sezala do gotovo 20 stupnjeva ispod nule. Snijeg je napadao prilično mnogo, hladan vjetar nam je puhao u lice. Za obilazak grada bili su nam potrebni najtopliji kaputi i nepropusne čizme.

Novi Sad dio je Srijema u sjevernoj Srbiji i drugi je po redu najveći grad ove zemlje. Poznat je po izuzetnom gostoprimstvu mještana i izvrsnoj kuhinji. Opjevan je u nekoliko pjesama mog najdražeg glazbenika, a drag mi je i jer tamo danas imam nekoliko jako dragih prijatelja.

U centru grada nalazi se Trg Slobode, u ovom trenutku ukrašen mnoštvom blagdanskih ukrasa i tisućama lampica. Šetamo Dunavskom ulicom, uživajući i u arhitekturi, osluškujući gradski ritam i usput tražeći topli zaklon od hladnoće.

Pronalazimo ga u ulici Laze Telećkog. Poznata je po brojim pubovima. Premda svaki veći grad ima puno kafića, pubovi u mnogima nedostaju, no ovdje to nije bio slučaj. Upitale smo slučajne prolaznike da nam preporuče najbolji, te smo naposljetku skupa s njima proveli dan. Izbor je bio Martha´s Pub, koji nudi izvrsno kuhano vino i u koji smo išli i u narednim danima. Međutim, gotovo svi barovi u toj ulici su lijepo uređeni i imaju dobru ponudu pića tako da u koji god uđete, ne vjerujem da ćete biti nezadovoljni.

Otkrijte znamenitosti u Novom Sadu

Prirodne ljepote

Novi Sad leži na Dunavu. Obala rijeke je idealno mjesto za šetnje, uživanje u zalasku sunca ili pak bavljenje nekim od brojnih sportova, a najprepoznatljivija lokacija je plaža Štrand, koja je u ovom trenutku prekrivena debelim snježnim prekrivačem. Nalazi se u neposrednoj blizini Mosta slobode. Meni je taj most u posebno lijepom sjećanju te sam još prije odlaska u Novi Sad imala veliku želju prijeći ga, i to ne samo da bih došla s jedne strane na drugu, nego jer sam znala da će mi sam prelazak imati posebno značenje – što je tako i bilo. Preko mosta nas je prevezao prijatelj kojeg smo upoznale dan ranije.

U neposrednoj blizini grada nalazi se Fruška gora, nacionalni park smješten između dvije rijeke, Save i Dunava. Planinski dio visok je oko 540 metara, a cijelo područje je bogato livadama i pašnjacima. Sve je prekriveno metar visokim snijegom, na dosta mjesta i vrlo zaleđeno, no idilično i prelijepo. Nisam imala priliku otići na ovo mjesto ljeti kad sve procvate, no sigurna sam da je tada još ljepše. Prijatelj nam je pokazao dio svog imanja s domaćim životinjama nedaleko odavde i ispričao nam o povijesti svojih predaka koji su imali značajnu ulogu u povijesti ovoga grada i zemlje. Vrlo blizu je smješteno i Ledeničko jezero, spektakularan prizor prirodnih ljepote Srijema. Najljepši je pogled na jezero s vrha planina koje ga omeđuju.

Upoznajte kulturu i povijest

Gastronomija

Srijem je inače poznat po ukusnoj hrani, a domaćini po tome da svojim gostima vole pripremati i nuditi ogromne količine vrlo ukusne hrane. Ono što bi svakako trebalo isprobati je Karađorđev odrezak; zarolana pohana teletina punjena vrhnjem te šunkom i sirom. Nudi se u mnogim restoranima. Mi smo zašli u Pivnicu Gusan, čije nam je ljubazno osoblje preporučilo specijalitete dana. Burek preporučujem pojesti za usputni obrok jer, ako je dobro pripremljen, može biti odličan izbor ako ste u žurbi ili želite jesti ukusno za malo novca.

Premda mi osobno žestoka alkoholna pića nisu prvi izbor, rakijom šljivovicom biste ovdje mogli biti ponuđeni na svakom koraku. A to znači da ju treba i probati. Popularna je i crna kava. Ljubitelji kave će ju voljeti sigurno, a ostali bi mogli kušati, osobito ukoliko u njihovim krajevima ovako jaka kava nije popularno piće.

Za desert smo otišli u slastičarnu Slatki dan, čija velika ponuda kolača i čokolade zadovoljava svačiji ukus. Ja sam odabrala tortu s tamnom čokoladom te kolač s bademima. Drugo mjesto koje preporučujem za odlazak na desert je slastičarna Sisters Cupcakes, s velikim izborom pita, kolača te slatkih i slanih cupcakea. Slani su upravo najzanimljiviji jer se ne mogu pronaći svugdje pa ih je ovdje idealna prilika kušati.

Idite s FlixBusom u Novego Sad

Znamenitosti i događanja

Petrovaradinska tvrđava vjerojatno je najpoznatija asocijacija na Novi sad. S 40 metara nadmorske visine pruža se pogled na grad i na Dunav. Tvrđava ima svoje povijesno značenje, i vrlo je popularna među turistima. Upravo se u njoj svakoga ljeta održava i EXIT Festival, najpoznatiji glazbeni festival u regiji. Ugošćuje poznate svjetske glazbenike, a posjećen je od fanova iz svih dijelova svijeta. Ako u ovo vrijeme idete u Novi Sad, potrebno je puno unaprijed rezervirati smještaj jer u suprotnom je moguće da neće biti niti jedne slobodne sobe u gradu.

Od nekoliko muzeja izdvajam Muzej Vojovdine, najpoznatiji u gradu, u kome će najviše uživati oni koji žele saznati nešto više o povijesti grada. Srpsko narodno pozorište nažalost nije bilo otvoreno budući da su blagdani, no vrlo je popularno i mene je zainteresiralo više nego većina drugih kazališta.

Put nas je odveo do dva parka, Limanski park u blizini Štranda te Futoški park, uvijek pun prolaznika. No, meni je bez razmišljanja najljepši Dunavski park, koji je u ovom trenutku prekriven snijegom izgledao bajkovito. U središtu parka nalazi se malo jezero te mali otočić unutar njega. Premda je u samom centru grada, potpuno je miran i idealan za odmak od užurbanosti gradskog života. Ljeti je prepun cvijeća na travnatim površinama, labudova koji plivaju jezerom te je svojevrsna oaza romantike i razbuđene prirode.

Mnogo je razloga zašto otići u Novi Sad. Trebate otići samo jednom – i razlozi će se nizati sami.