Otkazivanje i promjena rezervacije

Stornirati/Promijeniti

Promjena karte

  • Moguće do 15 minuta prije polaska
  • 6 kn po izmijenjenoj rezervaciji i putniku
  • Online i offline u trgovini naših partnerskih agencija

Promjena informacija o putniku

  • Telefonski broj: besplatno
  • Ime: besplatno, osim ako je putovanje u međuvremenu poskupilo

Otkazivanje karte

  • U zamjenu za kupon u iznosu cijene putovanja s odbitkom naknade od 6 kn po izmijenjenoj rezervaciji i putniku
  • Moguć povrat
  • Online i offline u trgovini naših partnerskih agencija

Promjeni / Otkaži kartu

Promjena / otkazivanje karte: kako se to radi?

Kako mogu promijeniti kartu za svoje putovanje?

Rezervaciju možeš promijeniti najkasnije 15 minuta prije polaska na internetu ili u tvojoj putničkoj agenciji, odnosno na prodajnom mjestu za karte.

Želiš li promijeniti kartu, trebaš napraviti sljedeće:

  • Provjeri je li još uvijek dostupna željena nova linija.

  • Otkaži željeno putovanje u zamjenu za kupon za otkazivanje karte.

  • Sada kupi novo putovanje i iskoristi izrađeni kupon. Dobit ćeš novu kartu (potvrdu rezervacije) s novim brojem rezervacije. Ako je nova karta skuplja od otkazanog putovanja, morat ćeš platiti razliku.

Kako mijenjam informacije o putniku?

Nakon svoje kupovine karata možeš u našem portalu "Otkazivanje /promjena karata" bez dodatnih troškova promijeniti svoj broj. Promjena imena putnika je također besplatna, osim ako se cijena u međuvremenu nije povećala. U tom slučaju obračunavamo ti razliku do trenutačne cijene.

Kako mogu otkazati svoju kartu?

FlixBusov kupon
Kada otkažeš rezervaciju, nudimo ti kupon u iznosu cijene tvoje karte umanjene za 9 kn po otkazanom putovanju i putniku. Taj kupon vrijedi 12 mjeseci i može se koristiti sve dok se ne potroši njegov iznos.

Nisi pronašao odgovor na svoje pitanje? Ukoliko imaš dodatnih pitanja, pogledaj našu stranicu s čestim pitanjima ili kontaktiraj službu za korisnike.