Ako imaš bilo kakvih poteškoća prilikom korištenja ove stranice, molimo te da nazoveš +385 13000803 ili se obratiš FlixBus Google Assistant aplikacija.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Upravljanje rezervacijom

Povoljne karte

Otkazivanje

Do kada mogu otkazati kartu?

Možeš otkazati kartu do 15 minuta prije polaska.

Da li mi se naplaćuje naknada za otkazivanje?

Ako otkažeš svoje putovanje do 30 dana prije datuma polaska, besplatno je. Nakon toga možemo naplatiti naknadu za otkazivanje. Nakon što otkažeš kartu, generirat će se kupon. Kupon vrijedi 12 mjeseci i u iznosu je cijene tvoje karte umanjene za naknadu za otkazivanje, ako je primjenjivo.

Sve informacije o mogućnostima promjene i otkazivanja rezervacija

Promijeni

U rezervaciji možeš promijeniti sljedeće podatke:

  • Vrijeme putovanja ili odredište*
  • Ime putnika
  • Broj telefona

*Ako želiš promijeniti vrijeme polaska ili odredište, prvo moraš otkazati dio putovanja koji želiš promijeniti. Nakon toga dobit ćeš kupon u iznosu vrijednosti karte umanjen za sve primjenjive naknade za otkazivanje. Zatim možeš iskoristiti ovaj kupon za kupovinu novog putovanja (unošenjem broja kupona u polje „Imam kupon“ i klikom na "Potvrdi"). Kupon vrijedi 12 mjeseci.

Do kada mogu promijeniti kartu?

Možeš napraviti promjene na karti do 15 minuta prije polaska.

Postoji li naknada za promjenu moje karte?

Za promjene tvojih podataka za kontakt nema naknade. Promjena imena putnika je također besplatna, ali ako je cijena karte porasla od kupnje karte, naplatit će ti se razlika u cijenama.

Za promjene vremena polaska ili odredišta putovanja, primjenjuju se pravila otkazivanja. Ako promijeniš svoje putovanje manje od 30 dana prije polaska, naknada za otkazivanje odbija se od vrijednosti kupona.

Gdje mogu otkazati ili promijeniti kartu?