Upravljanje rezervacijom

„Upravljanje rezervacijom“ je platforma na kojoj možeš jednostavno upravljati svim detaljima svoje rezervacije i putovanja te preuzeti svu dokumentaciju i karte.

Na stranici „Upravljanje rezervacijom“ možeš:

Urediti pojedinosti o putniku i kontaktne informacije

Želimo osigurati da su tvoji podaci za kontakt ažurni, tako da su sve promjene besplatne. Ne zaboravi dodati svoj telefonski broj i primati novosti o putovanju putem SMS-a.

Za uređivanje imena putnika klikni na „Uredi / Ukloni putnike“.
Za uređivanje kontaktnih podataka glavnog putnika klikni na „Uredi kontaktne podatke“.

Ako postoji razlika u cijeni karte u odnosu na izvornu rezervaciju, možda ćeš morati platiti za uređivanje podataka o putniku. Karte su neprenosive; za uklanjanje putnika označi „Otkaži jedno ili više putovanja“.

Prebacivanje putovanja na novi datum ili vrijeme

Za promjenu datuma ili vremena putovanja klikni na „Promijeni datum/vrijeme polaska“ i potvrdi novi odabir. Imaj na umu da vrijeme polaska mora biti +15 min od trenutka tvoje potvrde. Za odabir nove destinacije polaska ili dolaska moraš otkazati svoje putovanje i rezervirati novo.

Ovisno o novom putovanju, možda ćeš morati platiti razliku u cijeni ili ćeš dobiti povrat novca ako je novo putovanje jeftinije. Odjednom možeš promijeniti samo jedno putovanje.

Promijena/dodavanje sjedala i dodatne prtljagu

Možeš rezervirati svoje sjedalo za dodatnu udobnost ili se pobrinuti da sjedite svi zajedno u slučaju grupne rezervacije. Također možeš dodati novu predanu ili posebnu prtljagu u bilo kojem trenutku.

Sve promjene ovise o raspoloživosti na odabranom putovanju.

Otkazivanje rezervacije

Ako moraš otkazati svoje putovanje ili njegov dio, opcije povrata će biti prikazane u skladu s uvjetima na tržištu na kojem putuješ.

Za otkazivanje rezervacije ili dijela putovanja, klikni na „Otkaži jedno ili više putovanja“.
Za uklanjanje putnika iz rezervacije klikni na „Uredi / Ukloni putnike“.
Za poništavanje dodanih sjedala ili prtljage klikni na „Otkaži prtljagu / dodatke“.

Sva otkazivanja unutar 30 dana prije polaska mogu podlijegati naknadi za otkazivanje (detalje možeš pronaći ovdje).

Upravljaj kašnjenjima i otkazivanjem

Ako je Flix otkazao tvoju vožnju ili je odgovoran za značajno kašnjenje polaska, možda imaš pravo na daljnju podršku. Upravljanje rezervacijom omogućit će ti da se besplatno prebaciš na drugu Flix vožnju ili zatražiš povrat novca, u skladu s uvjetima na tržištu na kojem putuješ.