Proširili smo načine rezervacije autobusne karte kako bismo ti ponudili još više izbora. Odlična stvar, no nije uvijek lako snaći se u tome! FlixBus misli na tebe i daje ti vodič za rezervaciju kako bi ti pomogao jednostavno rezervirati autobusnu kartu. Ovaj će ti vodič objasniti korak po korak kako rezervirati putem interneta, mobilne aplikacije, u prodavaonici ili izravno u autobusu kod vozača.
Nakon što pronađeš putovanje autobusom, dovoljno je kliknuti na „Rezerviraj“ kako bi putovanje dodao u košaricu. Tvoje je mjesto rezervirano 30 minuta u košarici na našoj internetskoj stranici, vrijeme koje imaš za završetak kupovine.
Nudimo sljedeće načine plaćanja:
Ne prihvaćamo plaćanje čekovima.
Nakon što odabereš sredstvo plaćanja, popuni tražene podatke i klikni na „Idi na plaćanje“.
Nakon što izvršimo rezervaciju autobusne karte, primit ćeš potvrdu e-poštom koja sadrži potpuni sažetak:
S pomoću te potvrde možeš ispisati svoju kartu kako bi je mogao pokazati vozaču autobusa na dan putovanja.
Putem e-pošte primit ćeš potvrdu sa svim detaljima tvojeg sljedećeg putovanja.
Saznaj više o aplikaciji FlixBus.
Ako više voliš rezervirati autobusnu kartu u prodavaonici, možeš posjetiti jedno od naših fizičkih prodajnih mjesta:
Pregledaj kartu naših prodavaonica i partnerskih putničkih agencija.
Autobusnu kartu možeš kupiti i na licu mjesta kod vozača.
U slučaju kupovine karte u autobusu plaćaš uobičajenu cijenu.
Kod plaćanja gotovinom u autobusu dokaz o plaćanju služi kao karta.
Bez obzira na to koji način rezervacije autobusne karte odabereš (putem interneta ili u prodavaonici), slobodno se možeš predomisliti!
Klikni ovdje za sve odgovore na pitanja o izmjeni i otkazivanju rezervacije.
Imaš još pitanja? Slobodno pogledaj naša često postavljana pitanja (FAQ)