Flix u drugom i trećem kvartalu prevezao 34 milijuna putnika diljem svijeta te 1.2 milijuna putnika u Hrvatskoj

11/11/2022

+ u rekordnoj sezoni, od 1. travnja do 30. rujna, Flix je na globalnoj razini udvostručio broj prevezenih putnika u odnosu na isti period 2021. godine

+ tijekom Q2 i Q3 perioda, povezano je preko 3.000 destinacija s preko 1.600 autobusnih linija diljem svijeta

+ u istom periodu u Hrvatskoj je prevezeno 1.2 milijuna putnika: ˝Putnici su se neupitno vratili održivim, ekonomski i ekološki prihvatljivim Flix autobusima. Štoviše, putuju više nego u predpandemijskom razdoblju. Upravo iz ovog razloga, važno je otvaranju tržišta pristupiti ozbiljno i bez daljnjih odgađanja te osigurati nesmetanu prometnu povezanost unutar Hrvatske, onda i drugih europskih zemalja.˝, Ante Grbeša, FlixBus CEE South regija

Zagreb, 11.11.2022. - Flix kao globalni prijevoznik putnika koji nudi održiva i cjenovno prihvatljiva putovanja, te prometuje u 39 zemalja diljem svijeta, izvijestio je o rekordnoj ljetnoj sezoni (Q2/Q3, 2022.). Zahvaljujući snažnom povratku potražnje nakon pandemije i porastu važnosti ekološki prihvatljive mobilnosti, Flix je povećao broj putnika za 130% diljem svijeta u periodu od travnja do rujna 2022. godine, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Oporavak poslovanja rezultat je globalne Flix ekspanzije, a broj prevezenih putnika nadmašio je predpandemijsku razinu broja putnika iz 2019. godine na razini cijele Flix grupe.  

Za svojih 34 milijuna putnika, Flix je u svoju mrežu linija povezao više od 3.000 destinacija u Europi, Sjevernoj Americi, Turskoj i Brazilu te osigurao visoku profitabilnost tijekom sezonskih mjeseci na razini cijele grupe.

˝Ponosan sam što se Flix nakon pandemije vratio jači nego ikad i to zahvaljujući našim kontinuiranim ulaganjima u održivi oporavak. Nastavit ćemo s daljnjim ulaganjima u budućnost mobilnosti na profitabilan i održiv način. Investiranje u jačanje tržišta u Americi, Kanadi, Brazilu, Portugalu te Baltičkim zemljama tijekom pandemije, pokazalo se još jednim hrabrim i uspješnim potezom u smjeru ostvarenja naše vizije.˝ - izjavio je André Schwämmlein, Flix CEO

U Hrvatskoj je u istom periodu od travnja do kraja rujna na nacionalnim i međunarodnim linijama prevezeno 1.2 milijuna putnika. Ovako značajan broj putnika obilježio je i u Hrvatskoj rekordni drugi i treći kvartal te nadmašio i 2019. godinu.

˝Putnici su se neupitno vratili održivim, ekonomski i ekološki prihvatljivim zelenim Flix autobusima. Čak štoviše, putuju više nego u predpandemijskom razdoblju. Ova nam je brojka pokazatelj kako se potražnja gotovo utrostručila u odnosu na prošlu godinu. Time nam je samo potvrđena potreba naših putnika za mobilnošću bilo iz poslovnih ili turističkih potreba. Upravo iz ovog razloga, važno je otvaranju hrvatskog tržišta pristupiti ozbiljno i bez daljnjih odgađanja te osigurati nesmetanu prometnu povezanost unutar Hrvatske, a onda i drugih europskih zemalja. Građani Hrvatske kao i svi ostali putnici imaju jednako pravo koristiti održivu i cjenovno prihvatljivu mobilnost koja se nudi stanovnicima ostatka Europske Unije.˝ - izjavio je Ante Grbeša, direktor CEE South regije