Ako imaš bilo kakvih poteškoća prilikom korištenja ove stranice, molimo te da nazoveš +385 13000803 ili se obratiš FlixBus Google Assistant aplikacija.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Putovanja FlixBusom u vrijeme koronavirusa

Skica autobusa s natpisom Travel Safe

Iako nam je želja omogućiti svim našim putnicima sigurna i lako dostupna putovanja zbog situacije uzrokovane koronavirusom morali smo prilagoditi našu ponudu autobusnih linija.

U skladu s trenutnim sigurnosnim mjerama smanjen je broj polazaka pri povezivanju gradova unutar Hrvatske.

Mogu li putovati FlixBusom izvan Hrvatske?

U narednim tjednima mreža autobusnih linija kojom povezujemo Hrvatsku s europskim destinacijama bit će ograničena. 
Za one koji moraju putovati osigurali smo direktne međunarodne linije kojima Hrvatsku povezujemo sa Slovenijom, Austrijom i Njemačkom.


Sve dostupne FlixBus autobusne linije, destinacije i polaske možeš provjeriti ovdje

Što moram znati prilikom planiranja putovanja?

FlixBus mreža autobusnih linija redovito se ažurira u skladu s potražnjom te sigurnosnim mjerama nadležnih tijela kako u Hrvatskoj tako i u svim ostalim državama u kojima prometuju naši autobusi.

Važno: Prije putovanja u inozemstvo na službenoj stranici Vlade Republike Hrvatske – CORONAVIRUS.HR molim te provjeri preporuke i upute za prelazak državne granice te uvjete ulaska u pojedine zemlje.

Kako mogu zatražiti povrat svoje karte?

Ako je FlixBus morao otkazati putovanje kao rezultat ograničenja putovanja, javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku kako bi ti pružili informacije o procesu povrata karte.
Ako želiš otkazati vožnju zbog promjene plana putovanja, to možeš učiniti u skladu s našim odredbama i uvjetima dostupnim ovdje
Prilikom kupnje karte savjetujemo ti da ostaviš svoje točne kontakt podatke (e-mail adresu i broj telefona) kako bismo te mogli na vrijeme informirati u slučaju promjena vezanih uz tvoje putovanje. Ovdje možeš ažurirati kontakt podatke u svojoj rezervaciji.
Za više informacija pogledaj našu stranicu s najčešćim pitanjima i odgovorima. Ukoliko ti je potrebna daljnja podrška, možeš se direktno obratiti našoj korisničkoj službi ispunjavanjem kontakt obrasca u rubrici Pomoć ili na broj telefona +385 (0) 13000803 (radnim danom od 9.00 do 17.00 sati).
Zbog situacije s koronavirusom trenutno se zaprima veći broj upita pa se time i nešto duže čeka na odgovor, odnosno javljanje operatera.

U suradnji s lokalnim zdravstvenim i vladinim nadležnim službama uveli smo sigurnosne mjere kako bismo ti omogućili najbolji doživljaj putovanja i nastavili bojati svijet u zeleno.

Sigurnost naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika nam je glavni prioritet. Kako bi svi mogli putovati sigurno potrebna nam je i tvoja pomoć, a to možeš učiniti na sljedeći način:

  • Prije kupnje karte provjeri možeš li putovati i pridržavaj se svih mjera savjetovanih od strane lokalnih zdravstvenih i vladinih nadležnih službi.
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, obavezno nosi zaštitnu masku.
  • Pridržavaj se svih preventivnih mjera tijekom putovanja.

Kako bi tvoje putovanje bilo ugodno i sigurno te u skladu s najvišim higijenskim standardima uveli smo sljedeće mjere:

Čišćenje autobusa:

  • Dostupnost sredstva za dezinfekciju ruku na stražnjim vratima autobusa.
  • Provođenje dezinfekcije vozila nakon svakog putovanja prema smjernicama o dezinfekciji temeljenim na propisima WHO-a i HZJZ-a.
  • Provođenje dodatne dezinfekcije od strane osoblja FlixBusa na glavnim autobusnim stajalištima

Ukrcaj i iskrcaj putnika:

  • Opremljenost vozača zaštitnom opremom (maske i rukavice)
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, putnici su obavezni nositi zaštitne maske 
  • Ulazak putnika u autobus isključivo na stražnja vrata autobusa
  • Upute vozača autobusa/osoblja na autobusnoj stanici o održavanju udaljenosti prilikom ukrcaja putnika
  • Pri ulasku u autobus putnicima na raspolaganju sredstvo za dezinfekciju ruku
  • Vrši se digitalni pregled karata/dokumenata
  • Vozačev govor putnicima na početku i kraju putovanja uključuje ažurirane sigurnosne upute
  • Dezinfekcija dječjih sjedalica dostupna je u FlixBus shopovima* (kod osoblja autobusne stanice ili vozača autobusa)

Naše prodavaonice i osoblje:

  • Učestalo čišćenje i dezinfekcija svih FlixBus shopova *
  • Ograničen broj korisnika prilikom ulaska u prostorije FlixBus shopa * s međusobnom udaljenosti od 2 metra
  • Putnike se potiče da prilikom kupnje karata koriste bezgotovinsko plaćanje
  • Glavne autobusne stanice bit će označene trakom kako bi se osigurao razmak od 2 metra prilikom ukrcaja

*Dostupno u određenim gradovima