Ako imaš bilo kakvih poteškoća prilikom korištenja ove stranice, molimo te da nazoveš +385 13000803 ili se obratiš FlixBus Google Assistant aplikacija.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Novosti - putovanja u vrijeme koronavirusa

Skica autobusa s natpisom Travel Safe

Iako nam je želja omogućiti svim našim putnicima ugodna i lako dostupna putovanja, u skladu s trenutnom epidemiološkom situacijom morali smo prilagoditi našu ponudu autobusnih linija. Vožnje autobusom prema svim destinacijama u skladu su s trenutno donesenim epidemiološkim mjerama uključujući i higijenske standarde te dozvoljenu popunjenost kapaciteta država u koje se putuje. 


U nastavku donosimo najnovije informacije vezane uz putovanja FlixBusom u narednom razdoblju:

U skladu sa sigurnosnim mjerama Vlade Republike Hrvatske, od 9. siječnja 2021.g.  FlixBus ponovno uspostavlja mrežu autobusnih linija unutar Hrvatske.

Putnicima su na raspolaganju sljedeće linije:

Linija      Ruta (glavne postaje)   
927 Zagreb - Zadar
928 Biograd na moru - Sveti Flilip i Jakov - Sukošan - Bibinje - Zadar - Zagreb
936a Varaždin - Zagreb - Trogir - Split
936b Split - Trogir- Zagreb - Varaždin
936c Varaždin - Zagreb - Split
939 Zagreb - Gospić - Zadar
N896 Osijek - Đakovo- Slavonski Brod - Zagreb - Zadar- Bibinje - Sukošan - Sveti Flilip i Jakov - Split
N973 Split - Zagreb
970 Zagreb - Split - Omiš - Imotski
N975 Zagreb - Plitvička jezera - Knin - Sinj - Imotski
938 Rijeka - Gospić - Zadar
975 Zagreb - Karlovac - Plitvička Jezera - Korenica - Knin - Sinj - Imotski

FlixBus ponuda međunarodnih autobusnih linija iz/prema Hrvatskoj je trenutno ograničena.

Od 9. siječnja putnicima su na raspolaganju sljedeće međunarodne linije:

Linija      Ruta (glavne postaje)   
900     Zagreb - Ljubljana - München - Stuttgart - Karlsruhe - Mannheim - Frankfurt
N952     Vukovar - Slavonski Brod - Zagreb - Ljubljana - München - Stuttgart - Frankfurt
N950     Osijek - Koprivnica - Čakovec - Varaždin - München - Stuttgart - Karlsruhe - Frankfurt
N948     Split - Trogir - Šibenik - Zadar- Gospić - Rijeka - Ljubljana - München - Ulm - Stuttgart - Frankfurt
N953     Zagreb - Zürich - Ženeva - Lyon
N881     Zagreb - Graz - Linz - Hannover - Hamburg
885     Zagreb - Graz - Beč
903     Zagreb - Beč
537     Zagreb - Ljubljana - Venecija - Padova - Bologna - Firenza
N958     Zagreb - Beč - Prag - Berlin


Detaljne informacije o svim dostupnim FlixBus autobusnim linijama, destinacijama i polascima možeš provjeriti ovdje.

Što moram znati prilikom planiranja putovanja?

FlixBus mreža autobusnih linija redovito se ažurira u skladu s potražnjom te sigurnosnim mjerama nadležnih tijela kako u Hrvatskoj tako i u svim ostalim državama u kojima prometuju naši autobusi.

Važno: Prije putovanja u inozemstvo na službenoj stranici Vlade Republike Hrvatske – CORONAVIRUS.HR molim te provjeri preporuke i upute za prelazak državne granice te uvjete ulaska u pojedine zemlje.

Prilikom kupnje karte savjetujemo ti da ostaviš svoje točne kontakt podatke (e-mail adresu i broj telefona) kako bismo te mogli na vrijeme informirati u slučaju promjena vezanih uz tvoje putovanje. Ovdje možeš ažurirati kontakt podatke u svojoj rezervaciji.


Za više informacija pogledaj našu stranicu s najčešćim pitanjima i odgovorima. Ukoliko ti je potrebna daljnja podrška, možeš se direktno obratiti našoj korisničkoj službi ispunjavanjem kontakt obrasca u rubrici Pomoć.


Zbog situacije s koronavirusom trenutno se zaprima veći broj upita pa se time i nešto duže čeka na odgovor, odnosno javljanje operatera.

Kako mogu zatražiti povrat svoje karte?

Ako je FlixBus morao otkazati putovanje kao rezultat ograničenja putovanja, javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku kako bi ti pružili informacije o procesu povrata karte.
Ako želiš otkazati vožnju zbog promjene plana putovanja, to možeš učiniti u skladu s našim odredbama i uvjetima dostupnim ovdje

U suradnji s lokalnim zdravstvenim i vladinim nadležnim službama uveli smo sigurnosne mjere kako bismo ti omogućili najbolji doživljaj putovanja i nastavili bojati svijet u zeleno.

Sigurnost naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika nam je glavni prioritet. Kako bi svi mogli putovati sigurno potrebna nam je i tvoja pomoć, a to možeš učiniti na sljedeći način:

  • Prije kupnje karte provjeri možeš li putovati i pridržavaj se svih mjera savjetovanih od strane lokalnih zdravstvenih i vladinih nadležnih službi.
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, obavezno nosi zaštitnu masku.
  • Pridržavaj se svih preventivnih mjera tijekom putovanja.

Kako bi tvoje putovanje bilo ugodno i sigurno te u skladu s najvišim higijenskim standardima uveli smo sljedeće mjere:

Čišćenje autobusa:

  • Dostupnost sredstva za dezinfekciju ruku na stražnjim vratima autobusa.
  • Provođenje dezinfekcije vozila nakon svakog putovanja prema smjernicama o dezinfekciji temeljenim na propisima WHO-a i HZJZ-a.
  • Provođenje dodatne dezinfekcije od strane osoblja FlixBusa na glavnim autobusnim stajalištima

Ukrcaj i iskrcaj putnika:

  • Opremljenost vozača zaštitnom opremom (maske i rukavice)
  • Prilikom ukrcaja i tijekom vožnje u autobusu, putnici su obavezni nositi zaštitne maske 
  • Ulazak putnika u autobus isključivo na stražnja vrata autobusa
  • Upute vozača autobusa/osoblja na autobusnoj stanici o održavanju udaljenosti prilikom ukrcaja putnika
  • Pri ulasku u autobus putnicima na raspolaganju sredstvo za dezinfekciju ruku
  • Vrši se digitalni pregled karata/dokumenata
  • Vozačev govor putnicima na početku i kraju putovanja uključuje ažurirane sigurnosne upute
  • Dezinfekcija dječjih sjedalica dostupna je u FlixBus shopovima* (kod osoblja autobusne stanice ili vozača autobusa)

Naše prodavaonice i osoblje:

  • Učestalo čišćenje i dezinfekcija svih FlixBus shopova *
  • Ograničen broj korisnika prilikom ulaska u prostorije FlixBus shopa * s međusobnom udaljenosti od 2 metra
  • Putnike se potiče da prilikom kupnje karata koriste bezgotovinsko plaćanje
  • Glavne autobusne stanice bit će označene trakom kako bi se osigurao razmak od 2 metra prilikom ukrcaja

*Dostupno u određenim gradovima