Ako imaš bilo kakvih poteškoća prilikom korištenja ove stranice, molimo te da nazoveš +385 13000803 ili se obratiš FlixBus Google Assistant aplikacija.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Covid -19 najčešća pitanja i odgovori

Ukrcaj & prijava:

   

U zemljama gdje se takva mjera primjenjuje putnici su dužni nositi masku tijekom ukrcaja i za vrijeme vožnje FlixBusom. Putnici će o navedenom biti obaviješteni prilikom kupovine karte, što im ostavlja dovoljno vremena za nabavu / donošenje maske za lice. U tom slučaju kupci bez maske neće se moći ukrcati u autobus.

   

Putnici su obavezni nositi masku koja pokriva usta i nos tijekom ukrcaja i vožnje autobusom.

   
Jesu li djeca obavezna nositi maske tijekom vožnje FlixBusom?
Od koje dobi su djeca obavezna nositi maske u FlixBusu?

U skladu s lokalnim propisima (propisana dob) djeca također trebaju nositi maske tijekom ukrcaja i vožnje FlixBusom. Roditelji uz svoje maske trebaju ponijeti i maske za djecu.

   
Dajemo li maske kada ih netko nema? Besplatno ili po kojoj cijeni?

Prilikom kupovine karata putnici će biti obaviješteni o obvezi nošenja maske, što im daje vremena za kupnju / donošenje maske kako bi bili pripremljeni za putovanje. Nije moguće kupiti masku na licu mjesta. Putnici bez maske mogu promijeniti svoju rezervaciju za kasniji polazak kako bi imali više vremena za nabavu maske.

   

Ne, nošenje rukavica nije obavezno.

   

Ne, nećemo mjeriti temperaturu našim putnicima. Savjetujemo svim putnicima da ukoliko se osjećaju bolesnima ne kreću na put te potraže savjet liječnika.

   

Ne, nećemo mjeriti temperaturu vozačima autobusa niti osoblju autobusnih stanica. Ako se osjećaju bolesno apeliramo da ne dolaze na posao te potraže savjet liječnika.

   

Da, svi naši autobusi su opremljeni odličnim sustavom ventilacije pomoću kojeg se izmjenjuje i filtrira zrak u autobusu. Vozači će se pobrinuti da se prilikom stajanja na autobusnim stanicama otvore prednja i stražnja vrata autobusa i osigura dovod svježeg zraka. Redovito čistimo naše filtere za klimatizaciju te vodimo računa o redovitom provjetravanju naših vozila.

   

Sigurnost i dobrobit naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika naš su glavni prioritet. Ukrcaj i iskrcaj putnika moguć je samo na stražnja vrata autobusa pod nadzorom vozača i osoblja autobusne stanice. Naše putnike molimo za strpljenje prilikom ulaska i izlaska iz autobusa te održavanje propisanog razmaka.

   

Sigurnost i dobrobit naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika naš su glavni prioritet. Dodatna stajanja provodit će se iz tehničkih i operativnih razloga kao i zbog potreba putnika. Vozači će se pobrinuti da se prilikom stajanja na autobusnim stanicama otvore prednja i stražnja vrata autobusa i osigura dovod svježeg zraka.

   

Sigurnost i dobrobit naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika naš su glavni prioritet.
Molimo vas pridržavajte se uputa vozača autobusa / osoblja stanice o držanju razmaku od 2 m prilikom ukrcaja u autobus te tijekom odlaganja i preuzimanja prtljage iz prtljažnog prostora. Putnike se potiče na samostalno odlaganje i preuzimanje prtljage prema uputama osoblja FlixBusa, osim ako im nije potrebna pomoć. Ukrcaj i iskrcaj putnika moguć je isključivo na stražnja vrata i pod nadzorom vozača autobusa i osoblja autobusne stanice. Naše putnike molimo za strpljenje te poštivanje propisanog razmaka prilikom ulaska i izlaska iz autobusa.

   

Savjetujemo svim našim putnicima dezinficiranje ruku i prtljage nakon preuzimanja. Putnici također dobrovoljno mogu ponijeti rukavice za jednokratnu uporabu.

   

Korištenje sredstva za dezinfekciju ruku je obavezno prilikom ulaska u autobus. Tijekom pauze nošenje maske (zaštite preko nosa i usta) ovisi o mjerama preporučenim od strane lokalnih mjerodavnih tijela.

   
Mogu li još uvijek platiti naknadu za dodatnu prtljagu ili kupiti kartu izravno kod vozača?

Naknadu za dodatnu i posebnu prtljagu, kao i bicikle možeš platiti online prilikom kupnje karte na što potičemo putnike. No, plaćanje gotovinom vozaču i dalje je opcija (ukoliko ima slobodnog mjesta).

   

Vozač autobusa pokazat će vam vaše novo sjedalo. Putem našeg kontakt obrasca možete nam se obratiti u vezi naknade troškova rezervacije sjedala.

   

U autobus se može ući s valjanom kartom u bilo kojem obliku. Papirnate karte imaju QR kod za skeniranje. U nekim zemljama postoji više vrsta karata kupljenih na prodajnim mjestima koje nemaju QR kod. Bez da ih dodiruju, takve karte će pregledati naši vozači ili osoblje na autobusnim stanicama. I dalje ćete moći putovati s nama.

   

Za međunarodna putovanja možda će biti potreban negativan rezultat testa na COVID-19. Molimo provjeri sve službene propise posjetom na reopen.europa.eu i izravnim unosom podataka o svom putovanju. Ako ne postupe u skladu s propisima, putnicima može biti odbijen ukrcaj.

Tijekom postupka kupnje karte FlixBusu ostavljate osobne podatke poput vašeg imena, prezimena, e-mail adrese ili telefonskog broja kako bi se omogućila suradnja s lokalnim mjerodavnim tijelima u slučaju potrebe.

Shopovi* & autobusne stanice:

   

Autobusne stanice bit će označene trakom kako bi se prilikom ukrcaja putnika osigurao razmak od 2 metra. Tijekom zaustavljanja autobusa na mjestima gdje nema nadzora, mole se svi naši putnici da se pridržavaju izrečenih mjera od strane mjerodavnih tijela i ponašaju odgovorno. Molimo vas držite razmak radi svoje i sigurnosti svih oko vas.

   

Da, gdje god je ta opcija bila i prije dostupna, putnici će i dalje moći plaćati gotovinom. No isto tako, naše putnike potičemo na beskontaktno plaćanje prilikom kupnje karata i plaćanja naknade za dodatnu prtljagu.

Općenita pitanja:

   

FlixBus neprestano prati situaciju oko koronavirusa te smo u stalnom kontaktu s mjerodavnim tijelima. Sigurnost i dobrobit naših putnika i zaposlenika naš su glavni prioritet. U ovom trenutku ne možemo se izjasniti o trajanju ovih nužnih mjera.

   

Sigurnost i dobrobit naših putnika, vozača, partnera i zaposlenika naš su glavni prioritet. Naši sigurnosni i higijenski propisi nadilaze minimalne zakonske mjere. Naši autobusi se nakon svakog putovanja temeljito čiste i dezinficiraju. Dodatno čišćenje i dezinfekcija odvija se na glavnim autobusnim stajalištima. Pridržavanjem sigurne udaljenosti prilikom ulaska i izlaska iz autobusa, manjim kretanjem u autobusu, detaljnim čišćenjem, kao i prekrivanjem usta i nosa (kod ulaska i izlaska iz autobusa, kao i tijekom putovanja) osiguravaju vrlo dobru zaštitu. U državama koje to zahtijevaju nudimo ograničen broj sjedala u našim autobusima.

   

Kod međunarodnih povezivanja poštujemo sve propise svih država te obavještavamo naše putnike prilikom kupnje karata kao i prije putovanja o mogućim izmjenama propisa pri destinaciji ili tijekom njihovog putovanja.

   

Sva putovanja koja su dostupna u naredna tri tjedna odvijat će se prema rasporedu. U sljedećih nekoliko tjedana našu ćemo web stranicu ažurirati s novim putovanjima. Budući da se situacija stalno mijenja, moguće su promjene na putovanjima koja su planirana za razdoblje dulje od tri tjedna, no mi ćemo vas redovito informirati o vašoj rezervaciji.

* Dostupni u određenim gradovima