Često postavljana pitanja

Prije putovanja

   

Sve linije koje se mogu kupiti pronaći ćeš u našem obrascu za pretraživanje na www.flixbus.hr. Trenutačnu mrežu ruta možeš pronaći na našoj internetskoj stranici u rubrici Autobusne linije.

   

Naše linije moguće je rezervirati približno 3 do 6 mjeseci prije polaska putem naše aplikacije te na našoj internetskoj stranici. Svakog dana neumorno radimo na izgradnji naše mreže i osmišljamo kako poboljšati postojeće linije. Pritom su nam tri stvari posebno važne: točnost, atraktivna vremena polaska i optimalne mogućnosti presjedanja.

   

Naš pregled stanica nudi ti popis naših polazišta. Klikom na dotični grad možeš saznati adresu stanice(a) i vidjeti zemljovid. Na potvrdi tvoje rezervacije te su stanice prikazane i na zemljovidu, i u pravilu su označene.

   

Najjednotavnija je kupovina karte izravno preko naše internetske stranice ili naših aplikacija za pametne telefone. Tako ujedno osiguravaš i najpovoljniju cijenu. Potvrdu kupnje dobivaš jednostavno putem e-pošte (pogledaj i u mapi neželjene pošte).

Osim toga, putovanje možeš kupiti telefonski putem naše službe za korisnike (+385 1 8000 380*), na jednom od naših prodajnih mjesta / putničkih agencija ili izravno kod vozača u autobusu. Vodi računa o tome da u autobusu moraš platiti redovnu cijenu (za odrasle i djecu) te da kartu možeš kupiti jedino ako ima još slobodnih mjesta. Popusti i akcijske cijene te popusti za grupe u autobusu nažalost više nisu dostupni. Izdani račun pri plaćanju gotovinom u autobusu istovremeno vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji.

   

Mogućnosti plaćanja ovise o načinu kupnje karata:

Internetska kupovina karata: plaćanje kreditnim karticama (Visa/MasterCard/Amex), Carte Bleue i Paypal uslugom.

Plaćanje vozaču autobusa: plaćanje gotovinom uz dobivanje računa. Izdani račun istovremeno vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji. Pozor: ako autobusnu kartu kupuješ kod vozača, tada vrijede samo normalne cijene jer su posebne ili akcijske cijene dostupne samo na internetu, na našim prodajnim mjestima ili u našim putničkim agencijama. U autobusu trenutačno nije moguće plaćanje karticama. Vodi računa o tome da je u Švedskoj moguće samo plaćanje kreditnom karticom (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Kod vozača možeš kupiti kartu i pomoću mobilnih sustava plaćanja koji se temelje na NFC tehnologiji (npr. Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).

Na prodajnim mjestima i u putničkim agencijama: sva platežna sredstva koja agencija nudi, mogućnost plaćanja gotovinom osigurana.

Putem telefona: Kreditnom karticom (Mastercard/Visa/Amex) te izravnim terećenjem računa za klijente s prebivalištem u EU-u.

Napominjemo da određeni načini plaćanja mogu biti povezani s troškovima plaćanja koje zaračunava treća strana. Međutim, uvijek postoji i jedna mogućnost plaćanja bez troškova. Troškovi će vam se prikazati tijekom postupka rezerviranja.

   

Kupon (npr. poklon kupon ili kupon za storno) možeš lako iskoristiti tijekom rezervacije putem aplikacije, na internetskoj stranici, prilikom rezervacije putem telefona ili na našem prodajnom mjestu / u putničkoj agenciji. Nakon odabira putovanja u košaricu unesi kôd svojeg poklon bona ili kupona za otkazivanje putovanja. Obrati pozornost na to da po jednoj kupovini karte možeš iskoristiti samo jedan kupon. Kupone, odnosno poklon bonove ne možeš zamijeniti za gotovinu.

Kuponima koji su kupljeni u našem fan shopu nije moguće produžiti valjanost. Kodovi s kupona koji su izdani tijekom promjene ili otkazivanja rezervacije vrijede 1 godinu.
 

   

Mogući problemi pri kupovini karata većinom su povezani s korištenim internetskim preglednikom. Za rješavanje problema na raspolaganju su ti sljedeće mogućnosti: Koristi neki drugi preglednik. Isprazni predmemoriju i izbriši kolačiće te pokušaj ponovno nakon ponovnog pokretanja preglednika. Ažuriraj svoj preglednik. Mi primjenjujemo iznimno visoke sigurnosne standarde i naša internetska stranica je optimizirana za nove inačice preglednika. Ovdje su najnovije inačice preglednika: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome. E-poruka s potvrdom nije stigla? Najprije u svojem poštanskom pretincu provjeri je li e-poruka završila u mapi neželjene pošte. Ako ne možeš riješiti problem, jednostavno nas nazovi na +385 1 8000 380*. Rado ćemo ti pomoći.

   

Na našem pregledu putničkih agencija nalazi se popis naših prodajnih mjesta. Za pronalazak putničkih agencija u svojoj blizini unesi grad ili poštanski broj.

   

Da, na našoj internetskoj stranici pod „Otkazivanje / promjena rezervacija” ili na našim prodajnim mjestima / u našim putničkim agencijama možete napraviti sljedeće izmjene najkasnije 15 minuta prije polaska:

Promjena telefonskog broja - besplatno. Nakon toga dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Promjena imena putnika - besplatno - uz sljedeću iznimku: ako karta u trenutku promjene bude skuplja od prvotno rezervirane karte, zaračunat će vam se razlika u cijeni. Nakon toga dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Otkazivanje i novo rezerviranje: 

ako želite zamijeniti liniju, trebate učiniti sljedeće:

  • provjerite je li željena nova veza još uvijek dostupna.
  • Otkažite željenu rezervaciju u zamjenu za kupon.
  • Zatim rezervirajte novo putovanje koristeći dobiveni kupon. Dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije. Ako je cijena nove rezervacije viša od vrijednosti kupona morate nadoplatiti razliku.

Molimo, imaj na umu da se po jednom postupku otkazivanja naplaćuje naknada po putniku i putovanju kao naknada za otkazivanje.
Iznos će vam se prikazati tijekom postupka otkazivanja.

Što ako je nehotice napravljena greška prilikom rezervacije?
Ako primijetiš da ti se prilikom rezervacije potkrala greška, rezervaciju karte možeš promijeniti, odnosno otkazati, u roku od 60 minuta nakon rezervacije bez naplate naknade za otkazivanje. Ovo pravilo ne obuhvaća rezervacije koje su već izmijenjene.

   

Najprije provjeri je li e-poruka s potvrdom završila u pretincu za neželjenu e-poštu.

Tvoja potvrda rezervacije nije završila u pretincu za neželjenu poštu?

Ako znaš broj rezervacije, možeš se prijaviti ovdje pomoću imena i adrese e-pošte te ponovno preuzeti kartu.

Ako ti ni to ne uspije, jednostavno nam se obrati putem Facebooka ili nazovi našu službu za korisnike.

   

Da, na našoj internetskoj stranici pod "Promjena / otkazivanje rezervacije karata" ili na našim prodajnim mjestima i u našim putničkim agencijama možeš besplatno promijeniti ime putnika do maksimalno 15 minuta prije polaska. Međutim, ako je putovanje u trenutku promjene karte skuplje od prvobitno kupljenog putovanja, obračunat će ti se doplata. Potom ćeš dobiti novu potvrdu karte s novim brojem rezervacije.

   

Da, to nije problem. Uvijek vodi računa o tome da potvrda rezervacije, odnosno karta, bude poslana na adresu e-pošte navedenu u rezervaciji. Vodi računa o tome da osoba za koju rezerviraš dobije rezerviranu kartu.

Važne informacije o putovanju šalju se na navedeni broj telefona. Zbog toga prilikom rezervacije unesi putnikov broj mobilnog telefona.

Usto je važno da navedeš točna imena putnika.

   

Djeci i maloljetnicima koji još nisu navršili 10 godina dopušteno je putovati domaćim i međunarodnim linijama isključivo u pratnji odrasle osobe.

Mala djeca do navršene 3. godine života smiju se prevoziti samo u sjedalici za malu djecu. Djecu tijekom putovanja treba vezati sigurnosnim pojasom koji se nalazi na sjedalu. Sjedalicu za malu djecu treba pričvrstiti pojasom s dvije točke vezanja, a mora ju donijeti osoba u pratnji malog djeteta.

Djeca i maloljetnici koji još nisu napunili 10 godina prevoze se na svim tuzemnim i inozemnim linijama samo ako ih na putovanju prati osoba koja je napunila 18 godina. Djeci i maloljetnicima u dobi od 10 do 14 godina dopušteno je putovati našim autobusima bez pratnje samo ako nam je zakonski skrbnik tijekom postupka rezervacije predočio pisanu potvrdu da je maloljetna osoba sposobna i u stanju putovati sama i bez nadzora. FlixMobility i FlixCompanies te naše partnerske tvrtke ne preuzimaju odgovornost za maloljetnike. Djeca ne smiju putovati sama preko granice na noćnim linijama. Osim toga, djeca ne smiju putovati sama na linijama s presjedanjem.

Osobe s navršenih 15 godina smiju same putovati s nama. Na međunarodnim linijama skrbnici se moraju pobrinuti da maloljetnici sa sobom ponesu sve dokumente ili isprave potrebne za prelazak granice.

Na svim linijama u Francuskoj ili na međunarodnim linijama iz Francuske maloljetnici mlađi od 16 godina moraju biti u pratnji roditelja ili skrbnika. Ako maloljetnici u dobi od 16 do 17 godina putuju na međunarodnim linijama iz Francuske, njihovi roditelji ili skrbnici moraju voditi računa o tome da ponesu sve dokumente i identifikacijske isprave potrebne za prelazak granice (osobna iskaznica/putovnica i, po potrebi, viza).

Na linijama unutar Danske maloljetnici mlađi od 16 godina mogu putovati sami, čak i na linijama s presjedanjem, ako je roditelj ili zakonski skrbnik pisanim putem potvrdio da je dotična maloljetna osoba sposobna i u stanju krenuti na put bez pratnje i nadzora. FlixBus izričito ne preuzima dužnost nadzora maloljetne osobe.

   

Ovdje su dostupne informacije o mogućnostima prijevoza putnika s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću. Radi provjere mogućnosti prijevoza molimo sve putnike koji moraju putovati u invalidskim kolicima da najranije 2 tjedna te najkasnije 7 dana prije rezervacije stupe u kontakt s našom službom za korisnike. Za sve ostale, koji unatoč svojem invaliditetu, odnosno smanjenoj pokretljivosti, mogu putovati na uobičajenom putničkom sjedalu, rok za kontakt skraćuje se na 36 sati prije putovanja.

Mogu li se uvijek koristiti cijelom mrežom linija, bez obzira na svoju smanjenu pokretljivost?

U pravilu prevozimo sve osobe, bez obzira na njihov invaliditet ili smanjenu pokretljivost. Trenutno ipak nisu ispunjeni svi uvjeti koji bi omogućili prijevoz svih putnika u bilo koje vrijeme te na svim ponuđenim linijama. To dijelom ovisi o konstrukciji autobusa koje koristimo, a također i o tome što sve postaje ne raspolažu infrastrukturom prilagođenom osobama s invaliditetom. FlixBus trenutno raspolaže samo s nekoliko prilagođenih autobusa, koji se koriste fleksibilno na više linija. Za postaje su odgovorne njihove uprave.
Ako si osoba ograničene pokretljivosti te možeš ući i izaći iz autobusa samostalno ili uz pomoć pratnje, odmah možeš putovati na svim našim linijama. 
Ako su ti potrebna invalidska kolica, ali možeš ustati i samostalno ući u autobus, također možeš putovati na svim našim linijama.
Ako su ti invalidska kolica potrebna i u autobusu, tada zbog navedenih okolnosti možeš putovati na pojedinim linijama nakon temeljite provjere.  

Kako i kada mogu rezervirati svoje putovanje? 

Ako su ti neophodna invalidska kolica, molimo te da se najranije 2 tjedna te najkasnije 7 dana prije polaska javiš našoj službi za korisnike (+49 (0)30 300 137 300*) kako bi provjerili je li prijevoz moguć. Ukoliko su ispunjeni svi potrebni uvjeti, naša služba za korisnike napravit će rezervaciju za tebe i tvoju pratnju telefonski od ponedjeljka do petka od 9 do 18:00 sati.
Ako unatoč svojem invaliditetu možeš putovati na uobičajenom sjedalu u autobusu, kartu možeš rezervirati samostalno bez potrebe za rezervacijom unaprijed. Potrebno je samo obavijestiti nas 36 sati prije polaska o hodalicama, invalidskim kolicima ili ortopedskim pomagalima koja nosiš sa sobom u prtljažniku te o osobama u pratnji ili psima vodičima.

Koliko iznosi nadoplata za moju pratnju ili za psa vodiča?

Uz predočenje dokaza o nužnosti stalne pratnje osobe u pratnji i psi vodiči mogu putovati besplatno. Pas u tvojoj pratnji u tome slučaju dobiva vlastito mjesto.
Prilikom ulaska u vozilo dokazuješ pravo na besplatnu vožnju osobe za pratnju predočenjem dokaza o potrebi za stalnom pratnjom. Zato prije polaska trebaš predočiti odgovarajući dokument u kojem je navedena potreba za stalnom pratnjom, primjerice

  • u Njemačkoj ispravu osobe s teškim invaliditetom ili potvrdu liječnika 
  • u Francuskoj karticu Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • u Italiji: Potvrde koje izdaju lokalne zdravstvene vlasti (ASL) ili „Državni zavod za socijalnu skrb” (INPS)
  • u Češkoj Republici potrebna je valjana kartica „ZTP/P” izdana u Češkoj Republici

Isto vrijedi za tvoga psa vodiča. Uz to, potreban je dokaz da je tvoj pas za pratnju ili pas vodič za slijepe osobe završio priznatu obuku.

Koje uvjete moraju zadovoljavati moja invalidska kolica kako bi ušla u prostor za putnike?

U prostoru za putnike autobusa koji putuju na dalekim relacijama mogu se prevoziti samo invalidska kolica koja sukladno normi DIN EN 12183 ili DIN EN 12184 mogu služiti kao putničko sjedalo te imaju sustav naslona sukladan normi DIN 75078-2. A najveće dopuštene dimenzije su: maksimalna širina 80 cm x duljina 120 cm / 250 kg ukupna težina.
Ako se pri ukrcaju u autobus ispostavi da tvoja invalidska kolica, unatoč prethodnom pismenom jamstvu, ne zadovoljavaju ove uvjete, tada ih nije moguće prevoziti u autobusu te se pravo na prijevoz poništava bez mogućnosti zamjene.

Jesu li autobusne postaje prilagođene osobama s invaliditetom? 

Prilagođavanje našeg voznog parka i uklanjanje zapreka s postaja trajat će još neko vrijeme, te stoga još ne možemo ponuditi cjelovitu mrežu linija. A budući da ne upravljamo postajama, još nemam dovoljno podataka o infrastrukturi. Zato ti savjetujemo da se prije putovanja raspitaš kod uprave postaje o njezinom trenutnom stanju.

Kako i gdje mogu dobiti pomoć?

Radi što ugodnijeg putovanja savjetujemo ti da putuješ u pratnji osobe koja ti u slučaju potrebe također može pružiti neophodnu pomoć. Molimo te da nas pravovremeno kontaktiraš kako bismo mogli zajedno provjeriti pojedinosti tvoga puta. Zbog toga je potrebno da nas najkasnije 36 sati prije predviđenog polaska obavijestiš o svojim potrebama (pomoć pri ukrcavanju i iskrcavanju; napomena o smanjenoj pokretljivosti; itd.).

   

Za povoljan prijevoz tebe i tvoje grupe nudimo dvije mogućnosti.

Za grupe od 3 do 40 osoba nudimo ti povoljnu grupnu cijenu u linijskom prometu. U slučaju raspoloživosti možeš ih izravno rezervirati u rubrici Rezervacija karata. Pritom moraš obavezno rezervirati najmanje jedan dan unaprijed. Ako je first minute ponuda povoljnija od grupne cijene, prikazivat će ti se first minute ponuda, tako da možeš uvijek rezervirati po toj cijeni.

   

Obrati pozornost na to da na putovanje u drugu državu poneseš sve potrebne dokumente i da smiješ nositi samo robu koja se ne carini. Radi ubrzanja carinskog postupka ne smiješ zatvarati putnu prtljagu na kojoj treba pisati tvoje ime i prezime kako bi se spriječila zamjena.

Ubuduće je potrebno pridržavati se propisa vezanih uz putovnicu, vizu, strane valute i zdravlje. Informacije o ovim propisima dostupne su na stranicama Ministarstva vanjskih poslova ili na stranicama Savezne policije (http://www.bundespolizei.de ili telefonski: 0800 6 888000).

Molimo da se također pridržavaš trenutnih carinskih propisa. Ako imaš pitanja o carinskim odredbama u Njemačkoj, obrati se Centralnoj informativnoj službi Carinske uprave (info.privat@zoll.de, a u slučaju poslovnih pitanja na adresu info.gewerblich@zoll.de). Na upite upućene carini moguće je odgovoriti samo na njemačkom ili engleskom jeziku.

   

Studenti, djeca i starije osobe ostvaruju popust na redovne cijene karata pri putovanju unutar Danske. Naglašavamo da ako odlučite rezervirati takvo putovanje po sniženoj cijeni, pri ulasku u autobus vozaču morate predočiti valjanu osobnu ispravu.

Studenti: Redoviti studenti s važećom studentskom iskaznicom ostvaruju popust u iznosu od 25 %. Prihvaćaju se sljedeće identifikacijske isprave:

  • valjana studentska iskaznica sa slikom i navedenim datumom isteka
  • valjana studentska iskaznica sa slikom i potvrdom o upisu izdanom u posljednjih 12 mjeseci
  • valjana kartica za mlade (danska kartica Ungdomskort, koju izdaju tvrtke Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB ili Movia)
  • studentska kartica ISIC

Starije osobe: Popust za starije osobe u iznosu od 25 % odnosi se na osobe starije od 64 godine te na osobe koje primaju mirovinu sukladno danskom zakonu o socijalnim mirovinama. Prihvaćaju se sljedeće isprave:

  • valjana osobna iskaznica koja dokazuje da je osoba starija od 64 godine, poput kartice zdravstvenog osiguranja, vozačke dozvole ili putovnice
  • danska potvrda o mirovini koju je izdala danska služba (pensionmeddelelse) uz osobnu ispravu poput kartice zdravstvenog osiguranja, vozačke dozvole ili putovnice

Djeca: Popusti za djecu dijele se u dvije kategorije. Za djecu u dobi od 0 do 11 godina i djecu u dobi od 12 do 15 godina. U slučaju dvojbe, djeca trebaju predočiti valjanu osobnu iskpravu koja dokazuje njihovu dob. Prihvaćaju se sljedeće osobne isprave:

  • danska (žuta) ili međunarodna (plava) kartica zdravstvenog osiguranja
  • putovnica

Za djecu koja putuju sama može se rezervirati karta s 50 % popusta. Najviše dvoje djece do navršenih 12 godina mogu putovati besplatno ako su u pratnji osobe starije od 15 godina. Jedno dijete do navršenih 12 godina može putovati besplatno ako je u pratnji maloljetne osobe u dobi od 12 do 15 godina.

Molimo uzmite u obzir da su karte kupljene u kategorijama za djecu, studente i starije osobe valjane samo ako se uz njih predoči spomenuta identifikacijska isprava. Ako se vozaču ne može predočiti važeća identifikacijska iskaznica, tvoja karta po sniženoj cijeni nije valjana i za ukrcaj u autobus potrebna je nova karta po redovnoj cijeni.

Danski vojnici koji služe obavezni vojni rok mogu besplatno putovati uz predočenje odgovarajućih dokumenata i vojne iskaznice. Potrebno je rezervirati sjedalo, a rezervacija se obavlja na stranici podrska@flixbus.hr.

   

Studenti, djeca, učenici i osobe s invaliditetom ili osobe ograničene pokretljivosti i osobe u njihovoj pratnji ostvaruju popust na redovne cijene karata pri putovanju unutar Češke Republike.

Popust za djecu dostupan je za

  • Za djecu u dobi od 6 do 14 godina s bilo kojom identifikacijskom ispravom na kojoj je naveden datum rođenja (npr. kartica osiguranja)
  • Djeca u dobi od 0 do 5 godina u pratnji osobe starije od 10 godina mogu putovati besplatno s bilo kojom identifikacijskom ispravom na kojoj je naveden datum rođenja (npr. kartica osiguranja)

Popust za studente i školarce vrijedi za upisane studente i školarce s važećom studentskom/školskom iskaznicom. Prihvaćaju se sljedeće isprave:

  • Učenici do navršenih 15 godina i studenti u dobi od 15 do 25 godina s valjanom studentskom ili učeničkom iskaznicom koju je izdao prijevoznik za određenu liniju.
  • Ne prihvaća se kartica ISIC.

Putnici s ograničenom pokretljivošću ostvaruju popust pri predočenju važeće iskaznice ZTP ili ZTP/P izdane u Češkoj. Osoba u pratnji putnika koji ima iskaznicu ZTP/P ostvaruje pravo na besplatan prijevoz.

Odrasle osobe koje posjećuju dijete u dječjem domu ostvaruju pravo na popust nakon predočenja potvrde našoj službi za korisnike:www.flixbus.hr/tvrtka/kontakt.

Molimo uzmite u obzir da su karte kupljene u kategorijama za djecu, studente, učenike i osobe s invaliditetom ili osobe ograničene pokretljivosti i osobe u njihovoj pratnji valjane isključivo uz predočenje spomenute identifikacijske isprave. Ako se vozaču ne može predočiti važeća identifikacijska isprava, karta po sniženoj cijeni nije valjana i za ukrcaj u autobus potrebna je nova karta po redovnoj cijeni.

   

Poklon bonove možeš kupiti u našoj trgovini za fanove. Tamo možeš odabrati poklon bonove različitih iznosa. Dodatne informacije o tim poklon bonovima dobit ćeš izravno u trgovini za fanove.

   
Želim otvoriti FlixBus korisnički račun, što trebam napraviti?

Postoje dvije mogućnosti: Možeš se jednostavno registrirati na našoj stranici za prijavu ili tijekom postupka prijave.

Na stranici za prijavu trebaš unijeti svoju adresu e-pošte, nakon čega ćeš primiti poruku s poveznicom za potvrdu - što može potrajati nekoliko minuta. Zatim trebaš samo unijeti svoje ime i lozinku kako bi tvoj FlixBus korisnički račun bio potpuno aktiviran.

Ako želiš otvoriti korisnički račun tijekom postupka prijave, trebaš samo postaviti kvačicu u odgovarajuće polje na stranici za plaćanje. Nakon završetka rezervacije automatski će biti poslana poruka za potvrdu na adresu e-pošte unesenu tijekom rezervacije.

Nakon registracije putem e-pošte također možeš povezati svoj Facebook profil s FlixBus korisničkim računom.

   
Želim se prijaviti putem Facebooka, što trebam napraviti?

Na stranici za prijavu ili na stranici s podacima o putniku također se možeš „povezati s Facebookom” te to potvrditi u novootvorenom prozoru. Preduvjet: Prijavljen/-a si putem svoga profila na Facebooku. Registracija je time završena te ćeš primiti potvrdu putem e-pošte. I to je sve.

Naravno da nećemo objavljivati ništa na tvojoj vremenskoj crti na Facebooku.

   
Želim se prijaviti putem aplikacije. Zašto to nije moguće?

Već danas možeš se prijaviti putem aplikacije FlixApp za Android. Tako možeš pristupiti autobusnim kartama i podacima sa svih svojih uređaja.

Uskoro će biti dostupni i korisnički računi za aplikaciju FlixApp u sustavu iOS.

Do tada putem aplikacije možeš dodati svoju kartu pomoću QR koda te pohraniti podatke za plaćanje.

   
Zaboravio/-la sam lozinku za svoj FlixBus korisnički račun / ne mogu se prijaviti

Kako bi usprkos zaboravljenoj lozinki mogao/-la brzo pristupiti svojim podacima, možeš zatražiti ponovno slanje lozinke.

   
Moj račun još nije potvrđen, ali ne mogu više naći poruku s potvrdom.

Ako tvoj račun još nije potvrđen ili nisi primio/-la poruku s potvrdom, ovdje možeš zatražiti ponovno slanje e-poruke.

   
Što trebam znati o FlixBus korisničkom računu?

Iznimno je korisna opcija pohrane načina plaćanja u korisničkom računu! Tako još brže možeš rezervirati kartu, budući da ne moraš nanovo unositi podatke prilikom svake prijave.

Ako si već prijavljen/-a, možeš odobriti pohranu podataka putem kvačice. Podrazumijeva se da čuvamo tvoje osobne podatke i podatke o plaćanju te ih ne prosljeđujemo. Više informacija naći ćeš u smjernicama za zaštitu podataka.

U tvome korisničkom računu u dijelu „Moje rezervacije” bit će prikazane sve karte koje rezerviraš nakon potvrde registracije putem adrese e-pošte.

Putem svoga korisničkog računa možeš naravno rezervirati i karte za članove svoje obitelji ili prijatelje, trebaš samo paziti da uneseš točna imena putnika.

Najnovije vijesti: odsada se možeš prijaviti i putem aplikacije za Android. Tako možeš pristupiti autobusnim kartama sa svih svojih uređaja.

   
Mogu li rezervirati sjedalo?

U našim autobusima možeš uzeti sjedalo po vlastitom izboru. Kako bi dobio/-la određeno sjedalo, preporučujemo ti da u autobus uđeš što prije. Ako ne dobiješ željeno mjesto, možeš zamoliti druge goste da se zamijenite za sjedalo. Osobe s ograničenom pokretljivošću i putnici s djecom imaju prednost pri izboru sjedala.

Na nekima od naših linija trenutačno testiramo rezervaciju sjedala. Na tim odabranim linijama moguće je rezervirati sjedalo tijekom postupka rezervacije.

Ako na tvojoj liniji nudimo rezervaciju sjedala, to će biti navedeno tijekom postupka rezervacije. Nakon što ispuniš podatke o putniku, bit će ti ponuđena opcija rezervacije sjedala. To je najjednostavije napraviti na našoj internetskoj stranici. Rezervacija sjedala moguća je i u našim agencijama. Nažalost, ta mogućnost još nije dostupna kod vozača, niti u aplikaciji.

Naknada za rezervaciju sjedala ovisi o vrsti odabranog sjedala i udaljenosti.

Dodatak, promjena i otkazivanje rezervacije sjedala:
Rezervacija sjedala moguća je tijekom postupka rezervacije. U probnom razdoblju još nije moguće naknadno dodatni rezervaciju sjedala ili promijeniti postojeću rezervaciju sjedala. Ako želiš otkazati rezervaciju sjedala, idi na stranicu Promijeniti / otkazati rezervaciju.

Grupe:
Rezervirana sjedala ne dodjeljuju se pojedinim članovima u tvojoj grupi. Svaki član grupe može odabrati sjedalo po vlastitom izboru.

U autobusu

   

Pri ulasku u autobus moraš predočiti ispis potvrde o rezervaciji ili njezin elektronički oblik (datoteku u PDF formatu ili QR kôd na pametnom telefonu). Obrati pozornost na to da pri putovanju u drugu državu imaš sve dokumente i isprave potrebne za prijelaz granica.

Na kraju procesa rezervacije dobivaš potvrdu rezervacije za ispis te putem e-pošte (pogledaj i u mapi neželjene pošte). U slučaju kupovine karte kod vozača autobusa, izdani račun vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji.

   

Na put možeš besplatno ponijeti jedan komad ručne prtljage i jedan komad putne prtljage. Imenom i adresom označi svoju prtljagu kako bi se spriječila njezina zamjena.

Ručna prtljaga ograničena je na jedan komad prtljage maksimalne veličine od 42 cm x 30 x 18 cm i maksimalne težine do 7 kg. Svi vrijedni predmeti moraju se prevoziti u ručnoj prtljazi.
Putna prtljaga može sadržavati najviše 1 komad prtljage maksimalnih dimenzija 80 x 50 x 30cm. Dopuštena su neznatna odstupanja od ovih dimenzija ako opseg komada prtljage koji čini zbroj visine, širine i duljine ne prelazi 160 cm. Možeš ponijeti najviše 20 kg putne prtljage besplatno.
Dodatna prtljaga: Po osobi je u okviru propisanih kapaciteta moguće ponijeti drugi dodatni komad putne prtljage. Taj komad ne smije premašiti dimenzije putne prtljage i ne smije težiti više od 20 kg. Ovaj komad dodatne prtljage košta 2 € i mora se (ako je moguće na toj liniji) navesti prilikom rezervacije ili nakon rezervacije prijaviti i potvrditi telefonskim pozivom službi za korisnike najranije 48 sati prije polaska na broj: +385 1 8000 380*. Ne postoji opće pravo na prijevoz više od jednog komada prtljage.
Posebna prtljaga: Za komad prtljage koji je veći od putne prtljage moraš platiti naknadu u iznosu od 9 €. Ukupan opseg komada prtljage (visina u cm + širina u cm + dubina u cm) ne smije biti veći od 240 cm i težiti više od 30 kg. Osim toga, posebnu je prtljagu (ako je moguće na toj liniji) potrebno prijaviti prilikom rezervacije ili nakon nje telefonskim pozivom službi za korisnike najranije 48 sati prije polaska autobusa na broj: +385 1 8000 380*. Po putniku je dopušten samo jedan komad prtljage nestandardne veličine, ali to se ne smatra pravom. U prtljagu nestandardne veličine ubrajaju se, primjerice, skije i glazbeni instrumenti (preporučuje se prijevoz u tvrdim kovčezima). Za bicikle i ortopedska pomagala vrijede posebna pravila. Neki predmeti se ne mogu prevoziti.

Dodatne informacije o pravilima za prtljagu i predmetima koji se ne mogu prevoziti možeš pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja.

   

Preporučujemo da se dodatna i posebna prtljaga prijavi već tijekom rezervacije. Ako naknadno želiš dodati prtljagu rezerviranom putovanju, na raspolaganju su ti dvije mogućnosti:

1) Najkasnije 15 minuta prije polaska na našoj internetskoj stranici u odjeljku „Izmijeniti / otkazati rezervaciju” ili na našim prodajnim mjestima / putničkim agencijama možeš otkazati putovanje te zatim ponovno rezervirati sa željenim komadom prtljage. Postupak je objašnjen u odjeljku s najčešćim pitanjima pod „Mogu li samostalno promijeniti ili otkazati rezervaciju?”.

2) Također možeš prijaviti dodatnu ili posebnu prtljagu za rezervirano putovanje našoj službi za korisnike. U tom slučaju prijevoz ovisi o raspoloživom mjestu u autobusu. Platiti je moguće vozaču autobusa.

   

Brojni naši autobusi nude mogućnost prijevoza bicikala standardnih veličina i bez dogradnji (maks. 25 kg). Njih možeš navesti tijekom procesa rezervacije i njihov prijevoz stoji 69 kn.

U tu svrhu uz broj putnika odaberi i broj bicikala koje želiš povesti.

Bicikli se prevoze na nosačima. U iznimnim slučajevima moguć je prijevoz u prikladnim torbama u prtljažnom prostoru (npr. sklopivi bicikl). U tom slučaju to treba prije polaska telefonski najaviti korisničkoj službi. Pogledaj pravila za prtljagu nestandardne veličine.

Mogućnosti prijevoza električnih bicikala možeš provjeriti i pozivom na broj naše korisničke službe: +385 1 8000 380*.

   

Ne, to nije moguće. Bicikle i ostalu prtljagu prevozimo samo zajedno s tobom, odnosno s putnikom kojemu pripada prtljaga ili bicikl.

   

Glazbene instrumente s dimenzijama ručne prtljage (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) možeš umjesto ručne prtljage besplatno ponijeti u putnički prostor. Ako nosiš ručnu prtljagu, u putnički prostor možeš sa sobom ponijeti komad ručne prtljage ili glazbeni instrument.

Glazbeni instrumenti dimenzija većih od dimenzija ručne prtljage (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) ubrajaju se u prtljagu nestandardne veličine i treba ih prevoziti u prikladnom pakiranju (kovčeg za instrumente) u prtljažnom prostoru. I Preporučujemo prijevoz u tvrdim kovčezima. U tom slučaju prijevoz stoji 69 kn i treba ga telefonski prijaviti i potvrditi našoj korisničkoj službi nakon rezervacije, a najranije 48 sati prije polaska autobusa: +385 1 8000 380*.

Nije dopušten prijevoz glazbenih instrumenata i njihovih kovčega većih od 135 x 48 x 35 cm (npr. kontrabasi).

   

Zbog sigurnosti se u našim autobusima ne smiju prevoziti kućni ljubimci. Iznimka su psi vodiči za slijepe i psi u pratnji ako su pratnji putnika s invaliditetom i ako je to navedeno u službenoj invalidskoj iskaznici, potvrdi liječnika specijalista ili certifikatu. Njihov je prijevoz besplatan, ali ga treba telefonski najaviti najkasnije 36 sati prije polaska na: +385 1 8000 380*.

   

Naši autobusi prometuju u linijskom prometu i vezani su voznim redom. Stoga, nažalost, vozač ne može pričekati putnike koji će zakasniti. Zato te molimo da isplaniraš dovoljno vremena za dolazak na stanicu i da najmanje 15 minuta prije polaska budeš pokraj autobusa.

   

U pravilu uvijek navodimo vrijeme polaska i dolaska prema lokalnom vremenu na određenoj postaji.

Ako tvoja linija uključuje pomicanje sata, to možeš vidjeti u kratkoj napomeni pored navedenog trajanja putovanja u pregledu dostupnih linija.

Kako bi putovao opušteno i stigao na vrijeme na odredište, uvijek vodi računa o lokalnom vremenu!

   

Informacije o kašnjenjima primit ćeš putem SMS ili push poruke na broj mobilnog telefona naveden u rezervaciji. Kašnjenja su navedena i u „aktualnim informacijama o liniji” u rubrici „Usluge” na našoj internetskoj stranici ili u pregledu karte u aplikaciji.

Kada te FlixBus obavijesti o kašnjenju, možeš biti siguran da nećeš propustiti autobus ako na postaju dođeš 15 minuta prije novog vremena polaska.

Ako si rezervirao kartu za liniju FlixBusa s presjedanjem, obavijestiti ćemo te SMS ili push porukom o tome hoćeš li stići na sljedeći autobus. Ako presjedanje nije moguće, naša služba za korisnike automatski će promijeniti tvoju rezervaciju te će te obavijestiti o tome porukom.

Ako tvoj autobus kasni te nećeš stići na sljedeće putovanje drugim prijevozni sredstvom koje nisi rezervirao preko nas, jako nam je žao zbog toga. Žao nam je ako se tvoji planovi za putovanje izjalove. No molimo te da vodiš računa o tome da ne dajemo nadoknadu za rezervacije s drugim prijevoznim sredstvima koje ne nudimo u našim linijama. FlixBus se trudi pružiti ti tvoje omiljene linije putem mreže linija širom Europe. Zato provjeri možeš li naći sve što želiš.

   

Nažalost, ulazak ili izlazak koji nije u skladu s rezerviranim putovanjem nije moguć. To vrijedi i za uzastopne stanice u istom gradu. Međutim, postoji mogućnost da na našoj internetskoj stranici promijeniš svoje putovanje, čime ti se omogućuje ulazak i izlazak na željenoj stanici.

Molimo pripazi da na mnogim rutama (koje su kraće od 50 km ili 1 h vožnje) ne prodajemo vozne karte. Zbog toga nije moguć spontani ukrcaj i iskrcaj, a te autobusne linije ne mogu biti rezervirane. Molimo te za razumijevanje.

   

Naši autobusi imaju klima-uređaje, toalete, svjetla za čitanje i udobna sjedala. Osim toga, nude se pića i grickalice, besplatan Wi-Fi, a brojni autobusi nude i utičnice te medijski centar s filmovima i glazbom na zahtjev.

Obrati pozornost na to: da Wi-Fi koristimo u probnom načinu radu. Moguće je da se tijekom putovanja povremeno nalaziš u području bez interneta ili da ne mogu svi putnici istodobno surfati internetom. Rijetko se može dogoditi da besplatan Wi-Fi nije dostupan ili da nema dovoljno utičnica, npr. ako se koriste zamjenska vozila ili ako na našim prodajnim mjestima prodajemo karte drugih prijevoznika. To osobito vrijedi za linije sljedećih partnerskih tvrtki: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG i Publicexpress GmbH.

   

Na nekim su našim putovanjima već u redu vožnje planirane pauze koje služe za poštivanje vremena za vožnju i mirovanje. U pravilu te želimo što prije dovesti do odredišta, zbog čega ne radimo dodatne pauze. Toalet, kao i povoljne grickalice i pića u autobusu omogućuju ti putovanje bez pauze i na dužim rutama.

U našim autobusima nije dopušteno pušenje (pušenje električnih cigareta također je zabranjeno). Međutim, na predviđenim stanicama, kao i u planiranim pauzama možeš napraviti „pauzu za pušenje“. Dogovori to unaprijed s vozačem autobusa i nemoj se tijekom pauze previše udaljiti od autobusa kako autobus ne bi krenuo bez tebe! Vozač će ti reći koliko autobus ostaje na stanici.

   

U autobusu, kao i u osobnim vozilima, vrijedi obveza vezivanja. Svako je sjedalo opremljeno sigurnosnim pojasom kojim se moraš vezati tijekom putovanja.

Putna prtljaga, dodatna prtljaga i prtljaga nestandardnih veličina prevoze se u prtljažnom prostoru. Vozač pazi na njihovo propisno spremanje. Ručnu prtljagu treba sigurno spremiti u pretince iznad sjedala ili ispod prednjeg sjedala.

Tvoja sigurnost nam je najvažnija. Sva vozila i elektronički uređaji ispitani su prema normi TÜV i redovito se održavaju. Vozači su posebno obučeni za putnički prijevoz i redovito se educiraju. Moraju se bez iznimke i točno pridržavati propisanih vremena za mirovanje i vožnju. Stoga su na dužim putovanjima, po potrebi, predviđena i dva vozača ili pauze. Zbog kašnjenja u voznom redu u iznimnim slučajevima moguće su i neplanirane pauze. Molimo te za razumijevanje.

   

Htjeli bismo da se na putu osjećaš ugodno pa stoga u našim zelenim autobusima smiješ jesti i piti. Još nekoliko uputa povezanih s poštivanjem ostalih putnika:

  • Kako bi se svi osjećali ugodno, nemoj konzumirati jela jakog mirisa.
  • Svoje sjedalo ostavi onakvim kavim ga želiš zateći: bez mrvica, ostataka hrane ili otpada. U autobusu se nalaze kante za ambalažni otpad.
  • Putnicima koji pretjeraju s konzumacijom alkohola ili se zbog toga ponašaju neprimjereno može biti uskraćeno pravo na vožnju.
   
  • Da, to je u pravilu moguće. Međutim, vodi računa o tome da su karte za tvoj željeni autobus možda već rasprodane. Zbog toga ti ne možemo obećati da možeš spontano kupiti kartu.
  • Karte u autobusu možeš kupiti od naših vozačica i vozača. Vodi računa o tome da imaš dovoljno gotovine jer nije moguće plaćanje bankovnom ili kreditnom karticom.
  • Karta se u autobusu prodaje po normalnoj cijeni, što znači da je znatno skuplja od naših brojnih popusta na ranu rezervaciju u aplikaciji FlixBusa ili na našoj internetskoj stranici. A u našoj su aplikaciji bez problema moguće rezervacije do 15 minuta prije polaska.
  • Sretan put!
   

Beförderungsbedingungen

Drago nam je što želiš iskoristiti našu ponudu za putovanje vlakom. Kako bi tvoje putovanje proteklo što je moguće jednostavnije, u vlaku većinom vrijede ista pravila kao i u autobusu. Međutim, vodi računa o tome da vrijede posebna pravila za prijevoz putnika ograničene pokretljivosti te za prijevoz životinja. Sve informacije navedene su u Općim pravilima za prijevoz našeg partnera.

Upozorenje: kAko kombiniraš naša prijevozna sredstva, odnosno jednom dionicom putuješ vlakom, a ostatak puta autobusom, vrijede Opći uvjeti poslovanja i prijevoza FlixBusa.

Rezervacija sjedala

Trenutačno nije moguće rezervirati sjedalo u vlaku. Putnici mogu odabrati sjedala po želji kao u autobusima FlixBusa. Razlika je jedino u tome što u vlaku nije zajamčeno slobodno sjedalo, ali u pravilu svaki putnik nađe mjesto u našim vlakovima. Po potrebi ti mogu pomoći i kolege u vlaku. Molimo, vodi računa o tome da određena područja, poput odjeljka za obitelji ili mjesta za invalidska kolica/bicikle treba osloboditi za osobe kojima su namijenjena.

Odjeljak za djecu

U vlaku postoji odjeljak za djecu/obitelji. Naši mali putnici tamo se mogu igrati drvenim vlakovima ili jednostavno uživati u opuštenoj vožnji s roditeljima uz više mjesta.

   

Naravno da ti je u našim autobusima uvijek na raspolaganju jedno sjedalo.

U autobusima u kojim je moguća rezervacija sjedala navedeni su brojevi sjedala u visini očiju na pretincima za prtljagu. Sjedala koja je moguće rezervirati imaju narančasti, zeleni ili tamnosivi broj sa zvjezdicom/-icama. Ako imaš rezervirano sjedalo, broj rezervacije naveden je na karti.

U probnom razdoblju mnoga sjedala još nije moguće rezervirati. Ona su označena svjetlosivom bojom bez zvjezdice. U tome dijelu autobusa vrijedi slobodan izbor sjedala.

Čak i ako je dostupno neko sjedalo koje se može rezervirati, kasnije ga tijekom vožnje može rezervirati netko drugi. Stoga ako nemaš rezervaciju sjedala, molimo te da sjedneš na slobodno sjedalo koje se ne može rezervirati.

Nakon putovanja

  

Kašnjenja u dolasku navedena su u „aktualnim informacijama o liniji” u rubrici „Usluge” na našoj internetskoj stranici. Ovdje možeš lako odabrati željenu postaju i provjeriti vrijeme dolaska.

  

Ne. Naše karte vrijede samo za prijevoz našim autobusima/vlakovima, isključivo za rezerviranu liniju. Za nastavak putovanja sredstvima javnog prijevoza ili bilo kojim drugim prijevoznim sredstvom potrebna ti je odgovarajuća vozna karta. Isto vrijedi i za prijevoz do tvoje polazišne postaje/polazišnog kolodvora.

  

Nakon putovanja u pravilu ćemo ti poslati upitnik putem e-pošte. Molimo te da ispuniš upitnik jer nam je bitno tvoje mišljenje.

Nisi dobio upitnik nakon posljednjeg putovanja? Možda je razlog tome to što si putovao više puta u kratkim razmacima. Kako svoje česte putnike ne bi opterećivali s previše poruka, ne šaljemo upitnik za svako putovanje, već najviše svakih 14 dana.

   

Ako si u autobusu nešto zaboravio ili izgubio,ispuni obrazac za izgubljene predmete.. Pomoći ćemo ti što prije. Obrati pozornost na to da odjel za Izgubljeno-nađeno odgovara na upite isključivo pisanim putem.

Brojne odgovore možeš pronaći u odgovorima na česta pitanja

Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje?

Jednostavno ispuni naš kontaktni obrazac i priopći nam svoje želje. Rado ćemo ti osobno pomoći!


*(Molimo, imajte na umu da iznos naknade za pozive s fiksnih mreža i mobilnih telefona ovisi o tarifama pojedinog operatera.)