Često postavljana pitanja

Prije putovanja

   

Sve linije koje se mogu kupiti pronaći ćeš u našem obrascu za pretraživanje na www.flixbus.hr. Trenutačnu mrežu ruta možeš pronaći na našoj internetskoj stranici u rubrici Autobusne linije.

   

Karte za naše linije mogu se kupiti na našoj internetskoj stranici otprilike od 4 do 6 tjedana prije polaska. Svakog dana neumorno radimo na izgradnji naše mreže i osmišljamo kako poboljšati postojeće linije. Pritom su nam tri stvari posebno važne: točnost, atraktivna vremena polaska i optimalne mogućnosti presjedanja. Kako bismo što prije reagirali na povratne informacije i uveli poboljšanja, u pravilu ne prodajemo karte više od nekoliko mjeseci unaprijed.

Ako želiš saznati više informacija o novim rutama, prijavi se na naš newsletter an ili postani fan na Facebooku.

   

Naš pregled stanica nudi ti popis naših polazišta. Klikom na dotični grad možeš saznati adresu stanice(a) i vidjeti zemljovid. Na potvrdi tvoje rezervacije te su stanice prikazane i na zemljovidu, i u pravilu su označene.

   

Najjednotavnija je kupovina karte izravno preko naše internetske stranice ili naših aplikacija za pametne telefone. Tako ujedno osiguravaš i najpovoljniju cijenu. Potvrdu kupnje dobivaš jednostavno putem e-pošte (pogledaj i u mapi neželjene pošte).

Osim toga, putovanje možeš kupiti telefonski putem naše službe za korisnike (+385 1 8000 380*), na jednom od naših prodajnih mjesta / putničkih agencija ili izravno kod vozača u autobusu. Vodi računa o tome da u autobusu moraš platiti redovnu cijenu (za odrasle i djecu) te da kartu možeš kupiti jedino ako ima još slobodnih mjesta. Popusti i akcijske cijene te popusti za grupe u autobusu nažalost više nisu dostupni. Izdani račun pri plaćanju gotovinom u autobusu istovremeno vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji.

   

Mogućnosti plaćanja ovise o načinu kupnje karata:

Internetska kupovina karata: plaćanje kreditnim karticama (Visa/MasterCard/Amex), Carte Bleue i Paypal uslugom.

Plaćanje vozaču autobusa: plaćanje gotovinom uz dobivanje računa. Izdani račun istovremeno vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji. Pozor: ako autobusnu kartu kupuješ kod vozača, tada vrijede samo normalne cijene jer su posebne ili akcijske cijene dostupne samo na internetu, na našim prodajnim mjestima ili u našim putničkim agencijama. U autobusu trenutačno nije moguće plaćanje karticama.

Na prodajnim mjestima i u putničkim agencijama: sva platežna sredstva koja agencija nudi, mogućnost plaćanja gotovinom osigurana.

Putem telefona: kreditna kartica (Mastercard/Visa/Amex) te, za klijente s prebivalištem u Njemačkoj, izravno terećenje računa.

Napominjemo da određeni načini plaćanja mogu biti povezani s troškovima plaćanja koje zaračunava treća strana. Međutim, uvijek postoji i jedna mogućnost plaćanja bez troškova. Troškovi će vam se prikazati tijekom postupka rezerviranja.

   

Kupon (npr. poklon kupon ili kupon za storno) možeš lako iskoristiti tijekom rezervacije putem aplikacije, na internetskoj stranici, prilikom rezervacije putem telefona ili na našem prodajnom mjestu / u putničkoj agenciji. Nakon odabira putovanja u košaricu unesi kôd svojeg poklon bona ili kupona za otkazivanje putovanja. Obrati pozornost na to da po jednoj kupovini karte možeš iskoristiti samo jedan kupon. Kupone, odnosno poklon bonove ne možeš zamijeniti za gotovinu.

   

Mogući problemi pri kupovini karata većinom su povezani s korištenim internetskim preglednikom. Za rješavanje problema na raspolaganju su ti sljedeće mogućnosti: Koristi neki drugi preglednik. Isprazni predmemoriju i izbriši kolačiće te pokušaj ponovno nakon ponovnog pokretanja preglednika. Ažuriraj svoj preglednik. Mi primjenjujemo iznimno visoke sigurnosne standarde i naša internetska stranica je optimizirana za nove inačice preglednika. Ovdje su najnovije inačice preglednika: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome. E-poruka s potvrdom nije stigla? Najprije u svojem poštanskom pretincu provjeri je li e-poruka završila u mapi neželjene pošte. Ako ne možeš riješiti problem, jednostavno nas nazovi na +385 1 8000 380*. Rado ćemo ti pomoći.

   

Na našem pregledu putničkih agencija nalazi se popis naših prodajnih mjesta. Za pronalazak putničkih agencija u svojoj blizini unesi grad ili poštanski broj.

   

Da, na našoj internetskoj stranici pod „Otkazivanje / promjena rezervacija” ili na našim prodajnim mjestima / u našim putničkim agencijama možete napraviti sljedeće izmjene najkasnije 15 minuta prije polaska:

Promjena telefonskog broja - besplatno. Nakon toga dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Promjena imena putnika - besplatno - uz sljedeću iznimku: ako karta u trenutku promjene bude skuplja od prvotno rezervirane karte, zaračunat će vam se razlika u cijeni. Nakon toga dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije.

Otkazivanje i novo rezerviranje: 

ako želite zamijeniti liniju, trebate učiniti sljedeće:

  • provjerite je li željena nova veza još uvijek dostupna.
  • Otkažite željenu rezervaciju u zamjenu za kupon.
  • Zatim rezervirajte novo putovanje koristeći dobiveni kupon. Dobit ćete novu potvrdu rezervacije s novim brojem rezervacije. Ako je cijena nove rezervacije viša od vrijednosti kupona morate nadoplatiti razliku.

Napominjemo da se po jednom postupku otkazivanja naplaćuje 9 kn po putniku i vožnji kao trošak otkazivanja rezervacije.
Iznos će vam se prikazati tijekom postupka otkazivanja.

   

Da, na našoj internetskoj stranici pod "Promjena / otkazivanje rezervacije karata" ili na našim prodajnim mjestima i u našim putničkim agencijama možeš besplatno promijeniti ime putnika do maksimalno 15 minuta prije polaska. Međutim, ako je putovanje u trenutku promjene karte skuplje od prvobitno kupljenog putovanja, obračunat će ti se doplata. Potom ćeš dobiti novu potvrdu karte s novim brojem rezervacije.

   

Načelno se u našim autobusima sjedala mogu slobodno odabrati. Stoga ne možeš rezervirati sjedalo. Za dobivanje određenog sjedala preporučujemo ti da budeš u autobusu što prije, najkasnije 15 minuta prije polaska. Ako ne možeš dobiti željeno sjedalo, jednostavno pitaj druge putnike žele li se zamijeniti za sjedalo. Naravno da osobe ograničene pokretljivosti i putnici s djecom imaju prednost pri odabiru sjedala.

   

Djeca putuju uz popust. To vrijedi za djecu i maloljetnike koji još nisu napunili 15 godina. Ako je dostupna akcijska cijena niža od cijene s popustom, dijete automatski dobiva povoljniju cijenu.

Mala djeca do navršene 3. godine života smiju se prevoziti samo u sjedalici za malu djecu. Djecu tijekom putovanja treba vezati sigurnosnim pojasom koji se nalazi na sjedalu. Sjedalicu za malu djecu treba pričvrstiti pojasom s dvije točke vezanja, a mora ju donijeti osoba u pratnji malog djeteta.

Djeca i maloljetnici koji još nisu napunili 10 godina prevoze se na svim tuzemnim i inozemnim linijama samo ako ih na putovanju prati osoba koja je napunila 18 godina.

Djeca i maloljetnici između napunjenih 10 i 15 godina smiju putovati našim autobusima bez pratnje samo ako nam skrbnici u procesu rezervacije pismeno potvrde da je maloljetna osoba sposobna samostalno i bez nadzora krenuti na taj put. Mi i naše partnerske tvrtke izričito odbijamo odgovornost za nadzor maloljetne osobe. Djeca koja putuju sama ne prevoze se noćnim autobusima ili izvan državnih granica. Djeca se također ne prevoze ako je tijekom putovanja predviđeno presjedanje.

Osobe s navršenih 15 godina smiju same putovati s nama. Na međunarodnim linijama skrbnici se moraju pobrinuti da maloljetnici sa sobom ponesu sve dokumente ili isprave potrebne za prelazak granice.

   

Ovdje su dostupne informacije o mogućnostima prijevoza putnika s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću. Radi provjere mogućnosti prijevoza molimo sve putnike koji moraju putovati u invalidskim kolicima da najranije 2 tjedna te najkasnije 7 dana prije rezervacije stupe u kontakt s našom službom za korisnike. Za sve ostale, koji unatoč svojem invaliditetu, odnosno smanjenoj pokretljivosti, mogu putovati na uobičajenom putničkom sjedalu, rok za kontakt skraćuje se na 36 sati prije putovanja.

Mogu li se uvijek koristiti cijelom mrežom linija, bez obzira na svoju smanjenu pokretljivost?

U pravilu prevozimo sve osobe, bez obzira na njihov invaliditet ili smanjenu pokretljivost. Trenutno ipak nisu ispunjeni svi uvjeti koji bi omogućili prijevoz svih putnika u bilo koje vrijeme te na svim ponuđenim linijama. To dijelom ovisi o konstrukciji autobusa koje koristimo, a također i o tome što sve postaje ne raspolažu infrastrukturom prilagođenom osobama s invaliditetom. FlixBus trenutno raspolaže samo s nekoliko prilagođenih autobusa, koji se koriste fleksibilno na više linija. Za postaje su odgovorne njihove uprave.
Ako si osoba ograničene pokretljivosti te možeš ući i izaći iz autobusa samostalno ili uz pomoć pratnje, odmah možeš putovati na svim našim linijama. 
Ako su ti potrebna invalidska kolica, ali možeš ustati i samostalno ući u autobus, također možeš putovati na svim našim linijama.
Ako su ti invalidska kolica potrebna i u autobusu, tada zbog navedenih okolnosti možeš putovati na pojedinim linijama nakon temeljite provjere.  

Kako i kada mogu rezervirati svoje putovanje? 

Ako su ti neophodna invalidska kolica, molimo te da se najranije 2 tjedna te najkasnije 7 dana prije polaska javiš našoj službi za korisnike (+49 (0)30 300 137 300*) kako bi provjerili je li prijevoz moguć. Ukoliko su ispunjeni svi potrebni uvjeti, naša služba za korisnike napravit će rezervaciju za tebe i tvoju pratnju telefonski od ponedjeljka do petka od 9 do 18:00 sati.
Ako unatoč svojem invaliditetu možeš putovati na uobičajenom sjedalu u autobusu, kartu možeš rezervirati samostalno bez potrebe za rezervacijom unaprijed. Potrebno je samo obavijestiti nas 36 sati prije polaska o hodalicama, invalidskim kolicima ili ortopedskim pomagalima koja nosiš sa sobom u prtljažniku te o osobama u pratnji ili psima vodičima.

Koliko iznosi nadoplata za moju pratnju ili za psa vodiča?

Uz predočenje dokaza o nužnosti stalne pratnje osobe u pratnji i psi vodiči mogu putovati besplatno. Pas u tvojoj pratnji u tome slučaju dobiva vlastito mjesto.
Prilikom ulaska u vozilo dokazuješ pravo na besplatnu vožnju osobe za pratnju predočenjem dokaza o potrebi za stalnom pratnjom. Zato prije polaska trebaš predočiti odgovarajući dokument u kojem je navedena potreba za stalnom pratnjom, primjerice

  • u Njemačkoj ispravu osobe s teškim invaliditetom ili potvrdu liječnika 
  • u Francuskoj karticu Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • u Italiji: Potvrde koje izdaju lokalne zdravstvene vlasti (ASL) ili „Državni zavod za socijalnu skrb” (INPS)

Isto vrijedi za tvoga psa vodiča. Uz to, potreban je dokaz da je tvoj pas za pratnju ili pas vodič za slijepe osobe završio priznatu obuku.

Koje uvjete moraju zadovoljavati moja invalidska kolica kako bi ušla u prostor za putnike?

U prostoru za putnike autobusa koji putuju na dalekim relacijama mogu se prevoziti samo invalidska kolica koja sukladno normi DIN EN 12183 ili DIN EN 12184 mogu služiti kao putničko sjedalo te imaju sustav naslona sukladan normi DIN 75078-2. A najveće dopuštene dimenzije su: maksimalna širina 80 cm x duljina 120 cm / 250 kg ukupna težina.
Ako se pri ukrcaju u autobus ispostavi da tvoja invalidska kolica, unatoč prethodnom pismenom jamstvu, ne zadovoljavaju ove uvjete, tada ih nije moguće prevoziti u autobusu te se pravo na prijevoz poništava bez mogućnosti zamjene.

Jesu li autobusne postaje prilagođene osobama s invaliditetom? 

Prilagođavanje našeg voznog parka i uklanjanje zapreka s postaja trajat će još neko vrijeme, te stoga još ne možemo ponuditi cjelovitu mrežu linija. A budući da ne upravljamo postajama, još nemam dovoljno podataka o infrastrukturi. Zato ti savjetujemo da se prije putovanja raspitaš kod uprave postaje o njezinom trenutnom stanju.

Kako i gdje mogu dobiti pomoć?

Radi što ugodnijeg putovanja savjetujemo ti da putuješ u pratnji osobe koja ti u slučaju potrebe također može pružiti neophodnu pomoć. Molimo te da nas pravovremeno kontaktiraš kako bismo mogli zajedno provjeriti pojedinosti tvoga puta. Zbog toga je potrebno da nas najkasnije 36 sati prije predviđenog polaska obavijestiš o svojim potrebama (pomoć pri ukrcavanju i iskrcavanju; napomena o smanjenoj pokretljivosti; itd.).

   

Za povoljan prijevoz tebe i tvoje grupe nudimo dvije mogućnosti.

Za grupe od 3 do 40 osoba nudimo ti povoljnu grupnu cijenu u linijskom prometu. U slučaju raspoloživosti možeš ih izravno rezervirati u rubrici Rezervacija karata. Pritom moraš obavezno rezervirati najmanje jedan dan unaprijed. Ako je first minute ponuda povoljnija od grupne cijene, prikazivat će ti se first minute ponuda, tako da možeš uvijek rezervirati po toj cijeni.

   

Obrati pozornost na to da na putovanje u drugu državu poneseš sve potrebne dokumente i da smiješ nositi samo robu koja se ne carini. Radi ubrzanja carinskog postupka ne smiješ zatvarati putnu prtljagu na kojoj treba pisati tvoje ime i prezime kako bi se spriječila zamjena.

Ubuduće je potrebno pridržavati se propisa vezanih uz putovnicu, vizu, strane valute i zdravlje. Informacije o ovim propisima dostupne su na stranicama Ministarstva vanjskih poslova ili na stranicama Savezne policije (http://www.bundespolizei.de ili telefonski: 0800 6 888000).

Molimo da se također pridržavaš trenutnih carinskih propisa. Ako imaš pitanja o carinskim odredbama u Njemačkoj, obrati se Centralnoj informativnoj službi Carinske uprave (info.privat@zoll.de, a u slučaju poslovnih pitanja na adresu info.gewerblich@zoll.de). Na upite upućene carini moguće je odgovoriti samo na njemačkom ili engleskom jeziku.

   

Studenti, djeca i starije osobe ostvaruju popust na redovne cijene karata pri putovanju unutar Danske. Naglašavamo da ako odlučite rezervirati takvo putovanje po sniženoj cijeni, pri ulasku u autobus vozaču morate predočiti valjanu osobnu ispravu.

Studenti: Studentski popust ostvaruju redovni studenti s valjanom studentskom iskaznicom. Prihvaćaju se sljedeće iskaznice:

  • valjana studentska iskaznica sa slikom i navedenim datumom isteka
  • valjana studentska iskaznica sa slikom i potvrdom o upisu izdanom u posljednjih 12 mjeseci
  • valjana kartica za mlade (danska kartica Ungdomskort, koju izdaju tvrtke Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB ili Movia)
  • studentska kartica ISIC

Starije osobe: Popust za starije osobe odnosi se na osobe starije od 64 godine te na osobe koje primaju mirovinu sukladno danskom zakonu o socijalnim mirovinama. Prihvaćaju se sljedeće isprave:

  • valjana osobna iskaznica koja dokazuje da je osoba starija od 64 godine, poput kartice zdravstvenog osiguranja, vozačke dozvole ili putovnice
  • danska potvrda o mirovini koju je izdala danska služba (pensionmeddelelse) uz osobnu ispravu poput kartice zdravstvenog osiguranja, vozačke dozvole ili putovnice

Djeca: Dostupne su dvije kategorije popusta za djecu: a) djeca mlađa od 12 godina b) djeca mlađa od 16 godina. U slučaju dvojbe, djeca trebaju predočiti valjanu osobnu iskpravu koja dokazuje njihovu dob. Prihvaćaju se sljedeće osobne isprave:

  • danska (žuta) ili međunarodna (plava) kartica zdravstvenog osiguranja
  • putovnica

Molimo uzmite u obzir da su karte kupljene u kategorijama za djecu, studente i starije osobe valjane samo ako se uz njih predoči gore navedena osobna isprava. Ako se vozaču ne može predočiti važeća osobna isprava, karta po sniženoj cijeni nije valjana i za ukrcaj u autobus potrebna je nova karta po redovnoj cijeni.

Danski vojnici koji služe obavezni vojni rok mogu besplatno putovati uz predočenje odgovarajućih dokumenata i vojne iskaznice. Potrebno je rezervirati sjedalo, a rezervacija se obavlja na stranici podrska@flixbus.hr.

   

Poklon bonove možeš kupiti u našoj trgovini za fanove. Tamo možeš odabrati poklon bonove različitih iznosa. Dodatne informacije o tim poklon bonovima dobit ćeš izravno u trgovini za fanove.

   
Želim otvoriti FlixBus korisnički račun, što trebam napraviti?

Postoje dvije mogućnosti: Možeš se jednostavno registrirati na našoj stranici za prijavu ili tijekom postupka prijave.

Na stranici za prijavu trebaš unijeti svoju adresu e-pošte, nakon čega ćeš primiti poruku s poveznicom za potvrdu - što može potrajati nekoliko minuta. Zatim trebaš samo unijeti svoje ime i lozinku kako bi tvoj FlixBus korisnički račun bio potpuno aktiviran.

Ako želiš otvoriti korisnički račun tijekom postupka prijave, trebaš samo postaviti kvačicu u odgovarajuće polje na stranici za plaćanje. Nakon završetka rezervacije automatski će biti poslana poruka za potvrdu na adresu e-pošte unesenu tijekom rezervacije.

Nakon registracije putem e-pošte također možeš povezati svoj Facebook profil s FlixBus korisničkim računom.

   
Želim se prijaviti putem Facebooka, što trebam napraviti?

Na stranici za prijavu ili na stranici s podacima o putniku također se možeš „povezati s Facebookom” te to potvrditi u novootvorenom prozoru. Preduvjet: Prijavljen/-a si putem svoga profila na Facebooku. Registracija je time završena te ćeš primiti potvrdu putem e-pošte. I to je sve.

Naravno da nećemo objavljivati ništa na tvojoj vremenskoj crti na Facebooku.

   
Želim se prijaviti putem aplikacije. Zašto to nije moguće?

Upravo radimo na tome da se ubuduće možeš prijaviti i putem naše FlixBus aplikacije.

Do tada putem aplikacije možeš dodati svoju kartu pomoću QR koda te pohraniti podatke za plaćanje.

   
Zaboravio/-la sam lozinku za svoj FlixBus korisnički račun / ne mogu se prijaviti

Kako bi usprkos zaboravljenoj lozinki mogao/-la brzo pristupiti svojim podacima, možeš zatražiti ponovno slanje lozinke.

   
Moj račun još nije potvrđen, ali ne mogu više naći poruku s potvrdom.

Ako tvoj račun još nije potvrđen ili nisi primio/-la poruku s potvrdom, ovdje možeš zatražiti ponovno slanje e-poruke.

   
Što trebam znati o FlixBus korisničkom računu?

Iznimno je korisna opcija pohrane načina plaćanja u korisničkom računu! Tako još brže možeš rezervirati kartu, budući da ne moraš nanovo unositi podatke prilikom svake prijave.

Ako si već prijavljen/-a, možeš odobriti pohranu podataka putem kvačice. U tvome korisničkom računu u dijelu „Moje rezervacije” bit će prikazane sve karte koje rezerviraš nakon potvrde registracije putem adrese e-pošte.

Putem svoga korisničkog računa možeš naravno rezervirati i karte za članove svoje obitelji ili prijatelje, trebaš samo paziti da uneseš točna imena putnika.

Podrazumijeva se da čuvamo tvoje osobne podatke i podatke o plaćanju te ih ne prosljeđujemo. Više informacija naći ćeš u smjernicama za zaštitu podataka.

U autobusu

   

Pri ulasku u autobus moraš predočiti ispis potvrde o rezervaciji ili njezin elektronički oblik (datoteku u PDF formatu ili QR kôd na pametnom telefonu). Obrati pozornost na to da pri putovanju u drugu državu imaš sve dokumente i isprave potrebne za prijelaz granica.

Na kraju procesa rezervacije dobivaš potvrdu rezervacije za ispis te putem e-pošte (pogledaj i u mapi neželjene pošte). U slučaju kupovine karte kod vozača autobusa, izdani račun vrijedi kao karta/potvrda o rezervaciji.

   

Na putovanje smiješ ponijeti jedan komad ručne prtljage i dva komada putne prtljage. Imenom i adresom označi svoju prtljagu kako bi se spriječila njezina zamjena.

Ručna prtljaga ograničena je na jedan komad prtljage maksimalne veličine od 42 cm x 30 x 18 cm i maksimalne težine do 7 kg. Svi vrijedni predmeti moraju se prevoziti u ručnoj prtljazi.
Putna prtljaga ograničena je na dva komada prtljage maksimalne veličine od po 67 x 50 x 27 cm. Prtljaga po osobi ne smije biti teža od 30 kg.
Dodatna prtljaga: Po osobi možeš u okviru postojećih kapaciteta ponijeti još i treći dodatni komad putničke prtljage. On ne smije prekoračiti dimenzije putne prtljage i ne smije biti teži od 15 kg. Taj dodatni komad prtljage stoji 39 kn i treba ga telefonski prijaviti i potvrditi našoj korisničkoj službi nakon rezervacije karata, a najranije 48 sati prije polaska autobusa: +385 1 8000 380*. Ne postoji opće pravo na prijevoz više od dva komada putne prtljage.
Prtljaga nestandardne veličine: Za komad prtljage koji je veći od putničke prtljage moraš platiti naknadu u iznosu od 69 kn. Komad prtljage ne smije imati obujam veći od 290 cm (= duljina + 2 x širina + 2 x dubina u cm) i ne smije biti teži od 30 kg, a treba ga telefonski prijaviti i potvrditi našoj korisničkoj službi nakon rezervacije karata, a najranije 48 sati prije polaska autobusa: +385 1 8000 380*. Po putniku je dopušten samo jedan komad prtljage nestandardne veličine, ali to se ne smatra pravom. U prtljagu nestandardne veličine ubrajaju se, primjerice, skije i glazbeni instrumenti (preporučuje se prijevoz u tvrdim kovčezima). Za bicikle i ortopedska pomagala vrijede posebna pravila. Neki predmeti se ne mogu prevoziti.

Dodatne informacije o pravilima za prtljagu i predmetima koji se ne mogu prevoziti možeš pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja.

   

Brojni naši autobusi nude mogućnost prijevoza bicikala standardnih veličina i bez dogradnji (maks. 25 kg). Njih možeš navesti tijekom procesa rezervacije i njihov prijevoz stoji 69 kn.

U tu svrhu uz broj putnika odaberi i broj bicikala koje želiš povesti.

Bicikli se prevoze na nosačima. U iznimnim slučajevima moguć je prijevoz u prikladnim torbama u prtljažnom prostoru (npr. sklopivi bicikl). U tom slučaju to treba prije polaska telefonski najaviti korisničkoj službi. Pogledaj pravila za prtljagu nestandardne veličine.

Mogućnosti prijevoza električnih bicikala možeš provjeriti i pozivom na broj naše korisničke službe: +385 1 8000 380*.

   

Glazbene instrumente s dimenzijama ručne prtljage (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) možeš umjesto ručne prtljage besplatno ponijeti u putnički prostor. Ako nosiš ručnu prtljagu, u putnički prostor možeš sa sobom ponijeti komad ručne prtljage ili glazbeni instrument.

Glazbeni instrumenti dimenzija većih od dimenzija ručne prtljage (42 x 30 x 18 cm, maks. 7 kg) ubrajaju se u prtljagu nestandardne veličine i treba ih prevoziti u prikladnom pakiranju (kovčeg za instrumente) u prtljažnom prostoru. I Preporučujemo prijevoz u tvrdim kovčezima. U tom slučaju prijevoz stoji 69 kn i treba ga telefonski prijaviti i potvrditi našoj korisničkoj službi nakon rezervacije, a najranije 48 sati prije polaska autobusa: +385 1 8000 380*.

Nije dopušten prijevoz glazbenih instrumenata i njihovih kovčega većih od 135 x 48 x 35 cm (npr. kontrabasi).

   

Zbog sigurnosti se u našim autobusima ne smiju prevoziti kućni ljubimci. Iznimka su psi vodiči za slijepe i psi u pratnji ako su pratnji putnika s invaliditetom i ako je to navedeno u službenoj invalidskoj iskaznici, potvrdi liječnika specijalista ili certifikatu. Njihov je prijevoz besplatan, ali ga treba telefonski najaviti najkasnije 36 sati prije polaska na: +385 1 8000 380*.

   

Naši autobusi prometuju u linijskom prometu i vezani su voznim redom. Stoga, nažalost, vozač ne može pričekati putnike koji će zakasniti. Zato te molimo da isplaniraš dovoljno vremena za dolazak na stanicu i da najmanje 15 minuta prije polaska budeš pokraj autobusa.

   

Nažalost, ulazak ili izlazak koji nije u skladu s rezerviranim putovanjem nije moguć. To vrijedi i za uzastopne stanice u istom gradu. Međutim, postoji mogućnost da na našoj internetskoj stranici promijeniš svoje putovanje, čime ti se omogućuje ulazak i izlazak na željenoj stanici.

Molimo pripazi da na mnogim rutama (koje su kraće od 50 km ili 1 h vožnje) ne prodajemo vozne karte. Zbog toga nije moguć spontani ukrcaj i iskrcaj, a te autobusne linije ne mogu biti rezervirane. Molimo te za razumijevanje.

   

Naši autobusi imaju klima-uređaje, toalete, svjetla za čitanje i udobna sjedala. Osim toga, nude se pića i grickalice, besplatan Wi-Fi, a brojni autobusi nude i utičnice te medijski centar s filmovima i glazbom na zahtjev.

Obrati pozornost na to: da Wi-Fi koristimo u probnom načinu radu. Moguće je da se tijekom putovanja povremeno nalaziš u području bez interneta ili da ne mogu svi putnici istodobno surfati internetom. Rijetko se može dogoditi da besplatan Wi-Fi nije dostupan ili da nema dovoljno utičnica, npr. ako se koriste zamjenska vozila ili ako na našim prodajnim mjestima prodajemo karte drugih prijevoznika. To osobito vrijedi za linije sljedećih partnerskih tvrtki: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG i Publicexpress GmbH.

   

Na nekim su našim putovanjima već u redu vožnje planirane pauze koje služe za poštivanje vremena za vožnju i mirovanje. U pravilu te želimo što prije dovesti do odredišta, zbog čega ne radimo dodatne pauze. Toalet, kao i povoljne grickalice i pića u autobusu omogućuju ti putovanje bez pauze i na dužim rutama.

U našim autobusima nije dopušteno pušenje (pušenje električnih cigareta također je zabranjeno). Međutim, na predviđenim stanicama, kao i u planiranim pauzama možeš napraviti „pauzu za pušenje“. Dogovori to unaprijed s vozačem autobusa i nemoj se tijekom pauze previše udaljiti od autobusa kako autobus ne bi krenuo bez tebe! Vozač će ti reći koliko autobus ostaje na stanici.

   

U autobusu, kao i u osobnim vozilima, vrijedi obveza vezivanja. Svako je sjedalo opremljeno sigurnosnim pojasom kojim se moraš vezati tijekom putovanja.

Putna prtljaga, dodatna prtljaga i prtljaga nestandardnih veličina prevoze se u prtljažnom prostoru. Vozač pazi na njihovo propisno spremanje. Ručnu prtljagu treba sigurno spremiti u pretince iznad sjedala ili ispod prednjeg sjedala.

Tvoja sigurnost nam je najvažnija. Sva vozila i elektronički uređaji ispitani su prema normi TÜV i redovito se održavaju. Vozači su posebno obučeni za putnički prijevoz i redovito se educiraju. Moraju se bez iznimke i točno pridržavati propisanih vremena za mirovanje i vožnju. Stoga su na dužim putovanjima, po potrebi, predviđena i dva vozača ili pauze. Zbog kašnjenja u voznom redu u iznimnim slučajevima moguće su i neplanirane pauze. Molimo te za razumijevanje.

Nakon putovanja

   

Ako si u autobusu nešto zaboravio ili izgubio,ispuni obrazac za izgubljene predmete.. Pomoći ćemo ti što prije. Obrati pozornost na to da odjel za Izgubljeno-nađeno odgovara na upite isključivo pisanim putem.

Ne možeš pronaći odgovor na svoje pitanje?

Jednostavno ispuni naš kontaktni obrazac i priopći nam svoje želje. Rado ćemo ti osobno pomoći! Na raspolaganju smo ti od ponedjeljka do nedjelje od 0 do 24 na našem info telefonu: +385 1 8000 380.

*(Molimo, imajte na umu da iznos naknade za pozive s fiksnih mreža i mobilnih telefona ovisi o tarifama pojedinog operatera.)