§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

FlixBus slavi 5 godina uspješnog poslovanja: autobusno tržište promijenjeno iz temelja

FlixBus slavi 5 godina uspješnog poslovanja: autobusno tržište promijenjeno iz temelja

++ Preko 100 milijuna putnika od 2013. godine ++ Održivi poslovni model s 250 000 dnevnih veza u 1.400 destinacija i 26 zemalja ++ Hrvatski partneri zadovoljni rastom vlastitog poslovanja ++ FlixForward 2018: početak poslovanja u SAD, nove destinacije u EU, inovacije u proizvodu

Zagreb, 13. 2. 2018. –  Prije pet godina, inspirirani deregulacijom tržišta u autobusnom prijevozu u Njemačkoj, prvi FlixBus krenuo je s ciljem pružanja zelene i pametne mobilnosti za svačiji džep kako bi doživjeli Europu. Do danas je preko 100 milijuna putnika putovalo Europom upravo FlixBusom, mijenjajući tako zastarjeli pogled na dugotrajna putovanja autobusima te podržavajući novi trend mobilnosti na tržištu. U Hrvatsku je stigao u lipnju 2016. godine te uveo autobusnu industriju regije u doba digitalizacije.

˝Od samog početka, naša je vizija izvršiti revoluciju u autobusnoj industriji s drugačije i inovativne perspektive. Sretni smo što možemo reći da smo nakon pet godina našu viziju pretvorili u stvarnost,˝ - izjavio je Jochen Engert, suosnivač i direktor FlixBusa. ˝Započeli smo sa samo tri autobusne linije u Bavariji u 2013. godini, a danas imamo preko 250 tisuća dnevnih veza u 26 europskih zemalja.˝ - dodao je Engert.

Razna FlixBus istraživanja i statističke informacije u prethodnih 5 godina omogućila su razumijevanje želja i potreba putnika te individualna prilagodba proizvoda odnosno usluge. FlixBusom putuje preko 60% žena koje prvenstveno biraju zelene autobuse kao dio tzv. dijeljene ekonomije iz razloga sigurnosti, udobnosti i cjenovne prihvatljivosti. 33% FlixBus putnika upravo su oni između 18 i 25 godina.

Od start-upa do europskog lidera u prijevozu putnika zahvaljujući kombinaciji iskustva regionalnih autobusnih partnera i hi-tech pozadine

FlixBus su osnovala trojica mladih prijatelja i poduzetnika u Njemačkoj, Jochen Engert, Daniel Krauss i André Schwämmlein, koji su imali viziju razvoja potpuno drugačijeg načina putovanja koji bi predstavljao kombinaciju tehnološkog start-upa, e-trgovine i tradicionalnog načina prijevoza putnika. Temeljeno na toj viziji, razvijen je jedinstven poslovni model u kojem FlixBus upravlja tehnologijom, korisničkom službom, planiranjem mreže, marketingom i prodajom, dok su lokalni autobusni partneri odgovorni za dnevne operativne poslove i vožnje.

˝Kroz partnerstvo s FlixBusom, naš je obujam posla porastao u vrlo kratkom vremenu. Započeli smo suradnju s 2 autobusa u 2016. godini, a sada ih imamo 11. U planu su još 2 nova autobusa.,˝ - izjavio je Ante Kvasina, direktor Brioni Pula d.d., jedan od  prvih FlixBus partnera u Hrvatskoj. ˝Tehnološki pristup FlixBusa doprinio je i našem razvoju poslovanja.˝ - dodao je Kvasina.

FlixBus trenutno na globalnoj razini surađuje s 250 autobusnih partnera diljem Europe, od kojih su većina manja i srednja obiteljska poduzeća. Kroz ovu suradnju stvoreno je preko 7.000 radnih mjesta (vozača) diljem Europe.

FlixForward u 2018: daljnji razvoj i ulaganje u proizvod

FlixBus će nastaviti s razvojem i ekspanzijom i u 2018. godini s još većom ponudom tržišta i proizvoda. Do kraja godine, zeleni autobusi će započeti s vožnjama i u Americi, osiguravajući i njima alternativne mogućnosti putovanja. Unutar Europe, FlixBus će nastaviti s umrežavanjem destinacija te s povećanjem frekvencija polazaka već postojećih linija.

Zasluge za većinu FlixBus uspjeha, preuzima digitalizacija te inovacije u proizvodu, koja će nastaviti s poboljšanjem uključujući poboljšanja mobilne aplikacije, online kupovine karata, besplatnog interneta, rezervacije sjedala i praćenje autobusa u stvarnom vremenu. Ovaj tehnološki napredak, zajedno s udobnošću, pouzdanošću te prihvatljivim cijenama i prepoznatljivim brendom, učinili su putovanja autobusom atraktivnim za širu demografsku skupinu putnika.

FlixBus putnici podržavaju najefikasniji i klimatski prihvatljiv način putovanja, s obzirom na to da zeleni autobusi pokazuju posebnu učinkovitost u potrošnji goriva i iznimno su štedljivi u ispuštanju stakleničkih plinova. Čak ¾ FlixBus putnika do autobusnih stanica stižu pješke, biciklom ili javnim prijevozom. Osim toga putnici samostalno mogu doprinijeti zaštiti klime sa simboličnim iznosom prilikom kupovine karata.

˝U posljednjih nekoliko godina, FlixBus je promijenio način na koji putnici putuju Europom,˝ - izjavio je André Schwämmlein, FlixBus suosnivač i direktor. ˝U sljedećih pet godina, planiramo ponuditi FlixBus zeleno iskustvo putnicima diljem svijeta, ne samo Europe.˝ - dodao je Schwämmlein.

Objava u pdf.formatu.